Jojo to jedna z najstarszych zabawek na świecie. Już w starożytnej Grecji chłopcy, którzy stawali się mężczyznami musieli ofiarować bogom między innymi swoje zabawki, wśród których często było właśnie jojo. Chociaż teraz coraz bardziej zapomniana (w końcu mamy erę smartfonów) jest to wciąż popularna forma rozrywki, uprawiana nie tylko przez dzieci.


 

Jojo i Coca-Cola

Prostota, niewielki rozmiar, umożliwiający łatwe przenoszenie zabawki, potencjał turniejowy, wysoce angażujący i „wirusowy” (podobnie, jaki teraz mają gry internetowe typu candy crush saga, czy angry birds) sprawiły, że szybko zainteresowała się jojem Coca-Cola – światowe guru skutecznego  marketingu. Ten koncern był jednym z pierwszych w ogóle, który zaczął masowo reklamować się najpierw w prasie (1880 r.), a potem w telewizji (w latach 40. ubiegłego wieku). W latach 60. XX wieku Coca-Cola wpadła na genialny pomysł – przy wykorzystaniu wiodącego producenta jojo – firmy Genuine Russel – stworzyła unikalny produkt reklamowy. Jojo sygnowane logiem napoju podbiło serca dzieci i dorosłych. Ostateczny boom miał miejsce w latach 80., kiedy zabawka reklamująca Coca-Colę zaczęła rozprzestrzeniać się na cały świat. Teraz można znaleźć unikalne modele, sprzedawane kolekcjonerom, jako wintydżowe gadżet  

 Eko jojo

Teraz także i Ty możesz pójść w ślady wielkiego koncernu i promować się za pomocą tej ponadczasowej zabawki. Wrocławska firma marketingowa AdForce ma w swojej ofercie ekologiczny model joja, na którym nadrukuje dowolny projekt graficzny. Taki gadżet reklamowy, będzie niósł dobre imię Twojej marki. Możesz obrandować jojo swoim logiem, hasłem lub inną graficzną formą promocji. Klasyczny, prosty design i naturalne materiały podnoszą prestiż. Drewniane gadżety są dzisiaj modne i pożądane.

Ekologiczne jojo, to kolejny produkt reklamowy, który zachwyca swoją oryginalnością, a jednocześnie stanowi przedmiot przyjazny środowisku. Wyprodukowany zgodnie z zasadami Fair Trade przy wykorzystaniu materiałów odzyskanych z recyclingu – ten gadżet będzie stanowił formę „naturalnej reklamy”. Przyjazny środowisku będzie doskonałym narzędziem marketingowym i rozrywkowym nośnikiem loga Twojej marki lub firmy.

Być może ten ekologiczny gadżet sprawi, że pracownicy firm i korporacji zamiast wychodzić na krótką przerwę „na dymek”, będą wychodzić „na jojo”, promując nie tylko Twoją markę, ale i zdrowy tryb życia.