AdForce jest członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, która po raz czwarty bada postrzeganie artykułów reklamowych przez klienta końcowego. W ubiegłym roku wyniki ankiety potwierdziły skuteczność upominków reklamowych – w 2014 roku aż 81,25% marketerów uważało artykuły promocyjne za skuteczny nośnik reklamy.
Celem kolejnego badania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych jest sprawdzenie w jaki sposób zmieniła się pozycja gadżetów w tegorocznych planach marketingowych i jak artykuły promocyjne są postrzegane przez klienta końcowego.
Chcemy zaprosić Was do wypełnienia poniższej ankiety. Nie zajmie to więcej niż 2-3 minuty. Biorąc udział w badaniu masz także szansę na wylosowanie jednej z dziesięciu atrakcyjnych nagród.
klikając w baner przejdziesz na stronę ankiety
Z góry bardzo dziękujemy za poświęcony czas i udział w badaniu! Państwa szczere odpowiedzi z pewnością przyczynią się do bardziej realnego spojrzenia na sposób postrzegania i planowania działań związanych z branżą upominków reklamowych, za co serdecznie dziękujemy w imieniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Tutaj przejdziesz na stronę internetową PIAP-u.