Długopis UPPSALA, czarny, srebrny

Nr produktu: 58-1101717

od 6,93 zł netto
Dostępna ilość:  0 szt.
Wycena zamówienia
Nakład1-99 szt.100-249 szt.250-499 szt.500-999 szt.1000-2499 szt.
Cena/szt9,23 zł7,70 zł7,44 zł7,18 zł6,93 zł
Suma bez znakowania 9.23

Opis

Długopis UPPSALA rozwija się do 16,7 cm po naciśnięciu przycisku, 9,7 cm, po złożeniu, mieści się w każdej kieszeni spodni lub płaszcza, tusz niebieski, wykonany z tworzyw sztucznych.

Wielkość:9,7 x 1,7 x 2,2 cm
Materiał:Plastik
Kolor:czarny
Producent:Promtion Tops

Poznaj techniki nadruków
Poznaj techniki znakowania

Tampodruk

Metoda znakowania w której wzór nanoszony jest na produkt za pomocą miękkiego stempla zwanego tamponem. Stosowany głównie do znakowania gadżetów o niewielkim rozmiarze wykonanych z tworzyw sztucznych, papieru i drewna. Charakteryzuje się dużą precyzją oraz niewielkim kosztem. Czytaj więcej

Sitodruk

Polega na przeciąganiu farby na produkt poprzez sito naciągnięte na ramę. Ma bardzo szeroki zakres zastosowań a w AdForce tą metodą drukujemy głównie odzież, torby i parasole. Pozwala na zadrukowanie dużej powierzchni i jest bardzo trwały. Polecany przy większych nakładach. Czytaj więcej

Grawer laserowy

Polega na wypalaniu wzoru sterowaną komputerowo wiązką lasera. Stosowany głównie na metalu i drewnie. Kolor wygrawerowanego logo jest uzależniony od materiału z jakiego wykonany jest przedmiot. Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania. Czytaj więcej

Termo transfer

Logo drukowane jest na papierze termicznym a następnie przenoszone na artykuł za pomocą gorącej prasy. Za pomocą tej techniki można znakować różne podłoża takie jak bawełna, poliester, nylon. Istnieje możliwość wykonywania precyzyjnie odwzorowanych i wielokolorowych wzorów jednak wyłącznie w grafice wektorowej, bez przejść tonalnych. Czytaj więcej

Druk UV

W tej technologii farby są nanoszone przez drukarkę bezpośrednio na produkt i utwardzane promieniami UV. Druk cyfrowy UV umożliwia wykonywanie wielokolorowych nadruków bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów przygotowalni jak w metodach tradycyjnych. Metoda polecana przy małych nakładach. Czytaj więcej

Haft

Metoda polega na nanoszeniu na tkaninę logo za pomocą sterowanej komputerowo maszyny hafciarskiej. Haft wyróżnia się trwałością, odpornością na ścieranie i odbarwianie oraz dodaje produktom dodatkową wartość postrzeganą. Hafty stosujemy na różnego rodzaju tkaninach i dzianinach odzieżowych takich jak polary, koszulki polo, koszule, bluzy i czapki. Czytaj więcej
Więcej o nadrukach i technikach znakowania w dziale nadruki


Zobacz również



Portfolio - Gadżety reklamowe