Głośnik bezprzewodowy AMBIENT

Nr produktu: 09068

od 64,32 zł netto
Dostępna ilość:  658 szt.
Wycena zamówienia
Nakład1-9 szt.10-24 szt.25-49 szt.50-99 szt.100-249 szt.
Cena/szt85,76 zł71,47 zł69,09 zł66,71 zł64,32 zł
Suma bez znakowania 85.76

Opis

Elegancja i czysty dźwięk stereo zamknięte w stylowej obudowie sprawiają, że głośnik AMBIENT rozkręci każde przyjęcie. Dzięki wielu wejściom, muzykę można odtwarzać praktycznie z każdego urządzenia. Oprócz Bluetooth, głośnik obsługuje połączenie za pomocą dołączonego kabla AUX, kartę microSD oraz pamięć USB. Posiada wbudowany tuner FM. Możliwość wykorzystania głośnika jako zestawu głośnomówiącego. Produkt jest zgodny z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej oraz posiada znak CE. Dane techniczne: Moc wyjściowa: 3W x 2 Napięcie: 5V Stosunek S/N: ≥ 85 dB Pojemność akumulatora: 1200 mAh

Wielkość:177 x 58 x 52 mm
Materiał:tworzywo
Kolor:czarny
Producent:Blue Collection

Poznaj techniki nadruków
Poznaj techniki znakowania

Tampodruk

Metoda znakowania w której wzór nanoszony jest na produkt za pomocą miękkiego stempla zwanego tamponem. Stosowany głównie do znakowania gadżetów o niewielkim rozmiarze wykonanych z tworzyw sztucznych, papieru i drewna. Charakteryzuje się dużą precyzją oraz niewielkim kosztem. Czytaj więcej

Sitodruk

Polega na przeciąganiu farby na produkt poprzez sito naciągnięte na ramę. Ma bardzo szeroki zakres zastosowań a w AdForce tą metodą drukujemy głównie odzież, torby i parasole. Pozwala na zadrukowanie dużej powierzchni i jest bardzo trwały. Polecany przy większych nakładach. Czytaj więcej

Grawer laserowy

Polega na wypalaniu wzoru sterowaną komputerowo wiązką lasera. Stosowany głównie na metalu i drewnie. Kolor wygrawerowanego logo jest uzależniony od materiału z jakiego wykonany jest przedmiot. Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania. Czytaj więcej

Termo transfer

Logo drukowane jest na papierze termicznym a następnie przenoszone na artykuł za pomocą gorącej prasy. Za pomocą tej techniki można znakować różne podłoża takie jak bawełna, poliester, nylon. Istnieje możliwość wykonywania precyzyjnie odwzorowanych i wielokolorowych wzorów jednak wyłącznie w grafice wektorowej, bez przejść tonalnych. Czytaj więcej

Druk UV

W tej technologii farby są nanoszone przez drukarkę bezpośrednio na produkt i utwardzane promieniami UV. Druk cyfrowy UV umożliwia wykonywanie wielokolorowych nadruków bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów przygotowalni jak w metodach tradycyjnych. Metoda polecana przy małych nakładach. Czytaj więcej

Haft

Metoda polega na nanoszeniu na tkaninę logo za pomocą sterowanej komputerowo maszyny hafciarskiej. Haft wyróżnia się trwałością, odpornością na ścieranie i odbarwianie oraz dodaje produktom dodatkową wartość postrzeganą. Hafty stosujemy na różnego rodzaju tkaninach i dzianinach odzieżowych takich jak polary, koszulki polo, koszule, bluzy i czapki. Czytaj więcej
Więcej o nadrukach i technikach znakowania w dziale nadruki


Zobacz również



Portfolio - Gadżety reklamowe