Metoda znakowania w której wzór nanoszony jest na produkt za pomocą miękkiego stempla zwanego tamponem. Stosowany głównie do znakowania gadżetów o niewielkim rozmiarze wykonanych z tworzyw sztucznych, papieru i drewna. Charakteryzuje się dużą precyzją oraz niewielkim kosztem.
Czytaj więcej
Sitodruk
Polega na przeciąganiu farby na produkt poprzez sito naciągnięte na ramę. Ma bardzo szeroki zakres zastosowań a w AdForce tą metodą drukujemy głównie odzież, torby i parasole. Pozwala na zadrukowanie dużej powierzchni i jest bardzo trwały. Polecany przy większych nakładach.
Czytaj więcej
Grawer laserowy
Polega na wypalaniu wzoru sterowaną komputerowo wiązką lasera. Stosowany głównie na metalu i drewnie. Kolor wygrawerowanego logo jest uzależniony od materiału z jakiego wykonany jest przedmiot. Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania.
Czytaj więcej
Termo transfer
Logo drukowane jest na papierze termicznym a następnie przenoszone na artykuł za pomocą gorącej prasy. Za pomocą tej techniki można znakować różne podłoża takie jak bawełna, poliester, nylon. Istnieje możliwość wykonywania precyzyjnie odwzorowanych i wielokolorowych wzorów jednak wyłącznie w grafice wektorowej, bez przejść tonalnych.
Czytaj więcej
Druk UV
W tej technologii farby są nanoszone przez drukarkę bezpośrednio na produkt i utwardzane promieniami UV. Druk cyfrowy UV umożliwia wykonywanie wielokolorowych nadruków bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów przygotowalni jak w metodach tradycyjnych. Metoda polecana przy małych nakładach.
Czytaj więcej
Haft
Metoda polega na nanoszeniu na tkaninę logo za pomocą sterowanej komputerowo maszyny hafciarskiej. Haft wyróżnia się trwałością, odpornością na ścieranie i odbarwianie oraz dodaje produktom dodatkową wartość postrzeganą. Hafty stosujemy na różnego rodzaju tkaninach i dzianinach odzieżowych takich jak polary, koszulki polo, koszule, bluzy i czapki.
Czytaj więcej