Śledzenie najnowszych trendów od zawsze było „konikiem” szeroko rozumianej branży reklamowej. Zdecydowanie, jednym z gorętszych obecnie tematów, jest proekologiczne podejście do życia. Dlatego, producenci produktów promocyjnych, szybko reagując na rosnący popyt rynku, zamienili dobrze znane i popularne gadżety na ich eko-odpowiedniki. Wszystko po to, aby wspólnymi siłami i działaniami, przyczynić się do poprawy jakości środowiska naturalnego. Sprawdziliśmy ofertę i musimy przyznać, że te produkty naprawdę zaskakują. Zresztą, przekonajcie się sami!     

Bambus, pszenica, kawa – tego jeszcze nie było!

Rosnąca świadomość konsumentów wymogła zmianę podejścia do samej produkcji gadżetów. Produkty będące „EKO” tylko z nazwy, nie znajdą wielu wiernych nabywców. Dziś bowiem liczy się zbilansowane podejście produkcyjne oraz rzetelność w przekazywaniu informacji na temat jakości użytych półproduktów. Stąd wiemy, że bambus wykorzystywany jako surowiec pochodzi ze zrównoważonych upraw, artykuły ze słomy i pszenicy są produktami ubocznymi pochodzącymi z rolnictwa, a łuski kawy są wysuszonymi odpadami procesu palenia kawy. Dodając do tego ciekawy design, dbałość o detale, rzetelne wykończenie oraz możliwość brandowania – otrzymamy gadżet, który nie tylko jest eco-friendly, ale także praktyczny. Te wszystkie cechy na pewno docenią Twoi pracownicy czy kontrahenci.

Głośniki, kubki, torby w stylu ECO

Jeszcze do niedawna wydawało się, że zastąpienie aluminium czy plastiku w produkcji chociażby głośników bluetooth jest abstrakcją. Dziś, patrząc na wciąż poszerzający się asortyment gadżetów wykonanych tylko z samych włókien bambusowych, można odnieść wrażenie, że Świat idzie w dobrym kierunku. Powszechnie dostępne są eco-gadżety technologiczne: pendrivy, power banki, czy ładowarki telefoniczne. Coraz więcej jest także produktów gastronomicznych: od kubków termicznych, zestawów do win, po pudełka na lunch, czy hit tego sezonu: słomki wielokrotnego użytku, które pokochały miliony. Niezmiennym powodzeniem cieszą się również wszelkie torby i worki, które teraz wykonywane są z organicznej bawełny, juty czy zrecyklingowanych plastikowych butelek. Jednym słowem – niemożliwe stało się możliwym.

Jak to wszystko obrandować?

Wprowadzenie gadżetów wykonanych z naturalnych składników wymusiło zweryfikowanie możliwości znakowania aktualnie dostępnymi technikami. Wielomiesięczne testy dały powalające efekty, dzięki czemu aktualnie mamy możliwość nadruku logo praktycznie każdą metodą. Jednakże, niektóre z nich, są przy danej grupie produktów wręcz rekomendowane. Przykładem są tu wyżej wymienione produkty bambusowe oraz drewniane, na których grawer laserowy wychodzi bardzo naturalnie i ciekawie, wpisując się tym samym w całą ideologię EKO. A ponieważ branża upominków promocyjnych lubi wyzwania możliwości brandowania jest wiele, wiele więcej. Jeśli zatem chcesz wpisać się w pasujący trend, już dziś sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy.

Zachęcamy do sprawdzenia aktualnej oferty eko-gadżetów na naszej stronie www.adforce.pl/GO ECO!, jak również do kontaktu z naszym biurem handlowym office@adforce.pl