Czy tak prosty produkt, jakim jest długopis, może nas jeszcze czymś zaskoczyć? Czy można z niego uczynić unikalny , ale równocześnie ekskluzywny artykuł piśmienniczy, będący symbolem zaawansowanej technologii, a jednocześnie troski o środowisko naturalne, której konieczności jesteśmy coraz bardziej wiadomi? Długopisy Schneider są dowodem na to, że niemożliwe nie istnieje, a to, co już jest, może być jeszcze lepsze.

Długopisy dla każdego

Od kiedy są ogólnodostępne trudno sobie wyobrazić codzienność, gdyby ich nie było. Długopis jest podstawowym wyposażeniem każdego stanowiska pracy, znajdziemy go w torbie zarówno właściciela firmy i przedstawiciela handlowego, jak również w biurku sekretarki oraz szufladzie pani domu. Początkowo spełniały funkcję jedynie praktyczną, dzisiaj są podstawowym narzędziem kampanii promocyjnych i reklamowych. Są na tyle popularne, że nie mogą być uniwersalne, muszą posiadać pierwiastek, który ich wyróżnia – design, jakość wykonania, proces ich produkcji, trwałość i estetyka pisania.

Wszystkie te cechy łączą długopisy Schneider. Niemiecka firma już od 75 lat zajmuje się produkcją artykułów piśmienniczych. Oferuje długopisy, wieczne pióra, żelowe wkłady, zakreślacze, flamastry, mechaniczne ołówki i liczne akcesoria. Nieustanny rozwój pozwolił właścicielom firmy oraz jej pracownikom osiągnąć znacznie więcej niż zapisane było na kartkach ich przyszłości – tworzą uniwersalne artykuły piśmiennicze wyróżniające się estetyką i wysoką jakością materiałów, spełniające, a nawet wykraczające poza normy ekologiczne.

Celowe wybory

Każdy krok podejmowany przez firmę Schneider ma swój cel. Długopisy produkowane są pod kątem użyteczności i długiej żywotności produktu. Filozofia marki nie pozwala jej jednak zapominać o tym, jaki będzie los zużytych już jej artykułów piśmienniczych. Wykorzystywane przez producenta materiały można utylizować, a zatem nie przyczyniają się do zaśmiecania i zanieczyszczenia środowiska naturalnego. Od 2005 roku firma zmniejszyła emisję CO2 podczas procesów produkcyjnych o prawie 70% i zwiększyła udział odzyskiwanych odpadów produkcyjnych o 85%.

My również dokonujemy celowych wyborów. Długopisy Schneider proponujemy naszym klientom, ponieważ jesteśmy zwolennikami popularyzacji gadżetów reklamowych unikalnych, które nie utraciły swojej praktycznej funkcji. Jednocześnie jesteśmy przyjaciółmi natury, wspieramy ją i pozwalamy jej istnieć w najpiękniejszej formie. Długopisy Schneider uzupełniamy o nadruk reklamowy, aby był on nośnikiem Twojej marki.