Przyszedł czas na prezentację kolejnego upominku z serii eko, który podbije Wasze serca i… nosy. Tym razem, bowiem, chcemy zaprezentować gadżet wyjątkowo urokliwy, a do tego żywy i pachnący!

Powszechnie wiadomo, że warto promować się za pomocą artykułów reklamowych, a najlepiej jest robić to i z głową i z sercem. Jak już wspominaliśmy w poprzednich częściach tego cyklu (część I i część II) – ekologia jest na topie i należy podążać jej tropem.

reklama

 

Czy kwiat może być w ogóle gadżetem reklamowym? A, jeśli tak, to na jak długo? Czy zdążymy zapaść komuś w pamięć, zanim bukiet zwiędnie? Jak przechowywać kwiaty w doniczkach i przede wszystkim, jak je wręczać? Brzmi, jak brudny interes, zupełnie nie warty zachodu. A jednak!

AdForce znalazło rozwiązanie. Prezentowany tutaj upominek to zgrabnie zapakowana kartka z życzeniami i… nasionami oraz ziarnami lawendy! Wystarczy, że rozpakuje się ją, postawi w nasłonecznionym miejscu, podleje co jakiś czas i trochę poczeka, a wyrośnie ta pięknie pachnąca roślina, uważana za symbol Prowansji. Lawenda odstrasza owady (strzeżcie się mole, muchy i komary!), a jej zapach działa łagodząco na stres i napięcie.

Jest do doskonały sposób, aby ukwiecić nieco każde biuro, dlatego taka forma upominku reklamowego może być strzałem w dziesiątkę. Lawenda na pewno wpadnie wszystkim w oko. Podbijemy nią szczególnie serca kobiet, ale na pewno nie wyłącznie, ponieważ kwiat ten jest bardzo neutralny i nie wymaga szczególnych zabiegów pielęgnacyjnych. Może być także świetnym, uniwersalnym podarunkiem per se dla danej firmy czy przedsiębiorstwa i stać w recepcji lub w innym reprezentatywnym miejscu.

upominek reklamowy, eko

Na kartoniku, w którym umieszczona została roślina bez trudu wydrukujemy dowolne logo, napis i slogan. Taka kartka z życzeniami może być wysłana na wiele okazji i z pewnością będzie stanowić atrakcyjny gadżet, który chętnie zostanie postawiony na biurku czy w kuchni.

Dzięki temu, że produkt ten propaguje zieloną kulturę i jest żywy – Twoja firma zwróci na siebie uwagę i będzie egzystowała w świadomości konsumenta, jako propagatorka ekologicznego stylu życia, a co za tym idzie wzrośnie poziom zaufania, jakim obdarzą ją jej potencjalni klienci. Lawendowa kartka jest także bardzo estetycznym i innowacyjnym upominkiem reklamowym, więc jeśli chciałbyś aby Twoja marka kojarzona była z oryginalnością i… ładnym zapachem – ten produkt jest dla Ciebie.