Dla tych, którym gadżety reklamowe kojarzą się wyłącznie z bezimiennymi produktami marnej jakości będzie zaskoczeniem fakt, że istnieje możliwość opatrzenia swoim logiem przedmiotu, który zastał zaprojektowany przez największe marki światowej sławy. A jednak firmy, które chcą szczególnie zadbać o swoich współpracowników czy klientów często sięgają po takie właśnie luksusowe rozwiązania.
Upominki wykonane przez rozpoznawalne marki zawsze będą robić dobre wrażenie i zaskarbią sobie przychylność kontrahentów czy pracowników. Tego typu gadżety mogą być drobne i wcale nie muszą być niebotycznie kosztowne – liczy się marka. A markowy produkt opatrzony Twoim logo doda Ci prestiżu. Rozdając ekskluzywne upominki zyskasz szacunek i zaufanie.
Projektanci, którzy oddają w Twoje ręce unikalne, wysokiej jakości, eleganckie produkty, które możesz w łatwy sposób przekuć na reklamowe, są znani i kochani na całym świecie. To między innymi: Jean-Louis Sherrer, Ungaro, Cerruti 1881, Nina Ricci, Christian Lacroix, Cacharel i Victorinox. Korzystając z ich asortymentu możesz mieć pewność, że nie zawiedziesz nawet najbardziej wysublimowanego smaku danego managera, dyrektora czy inwestora. Użyteczny, ale i nieskazitelnie prezentujący się gadżet, który pasuje do stylu życia aktywnych przedsiębiorców, będzie zawsze pożądanym upominkiem. Może on także stanowić wyraz udanych interesów lub nadziei na ich rozwój.
Galeria
Asortyment oferowany przez najlepsze marki jest szeroki. Obejmuje on szeroko pojęte artykuły skórzane – od torebek i portfeli, przez paski, aktówki i etui; akcesoria biurowe i przybory do pisania, wśród których znajdziemy oczywiście luksusowe notesy, foldery, pióra, długopisy i unikalne zestawy; akcesoria, obfitujące w breloki, pendrive’y, wizytowniki, słuchawki, lusterka czy spinki do mankietów oraz takie produkty, jak ekskluzywne: zegarki, parasole, biżuterię, okulary słoneczne, tekstylia czy torby podróżne.
Apaszki marki Ungaro i Cacharel zachwycą Cię swoimi wzorami, jakością i zwiewnością materiału, Christian Lacroix zaopatrzy w zegarek, pióro czy portfel, które są wyznacznikami luksusu, a Nina Ricci zaproponuje nieskazitelny design codziennych przedmiotów, sprawiając że nie powstydzisz się takich gadżetów reklamowych, jak: pendrive, brelok lub długopis.