Dla tych, którym gadżety reklamowe kojarzą się wyłącznie z bezimiennymi produktami marnej jakości będzie zaskoczeniem fakt, że istnieje możliwość opatrzenia swoim logiem przedmiotu, który zastał zaprojektowany przez największe marki światowej sławy. A jednak firmy, które chcą szczególnie zadbać o swoich współpracowników czy klientów często sięgają po takie właśnie luksusowe rozwiązania.

Upominki wykonane przez rozpoznawalne marki zawsze będą robić dobre wrażenie i zaskarbią sobie przychylność kontrahentów czy pracowników. Tego typu gadżety mogą być drobne i wcale nie muszą być niebotycznie kosztowne – liczy się marka. A markowy produkt opatrzony Twoim logo doda Ci prestiżu. Rozdając ekskluzywne upominki zyskasz szacunek i zaufanie.

Projektanci, którzy oddają w Twoje ręce unikalne, wysokiej jakości, eleganckie produkty, które możesz w łatwy sposób przekuć na reklamowe, są znani i kochani na całym świecie. To między innymi: Jean-Louis Sherrer, Ungaro, Cerruti 1881, Nina Ricci, Christian Lacroix, Cacharel i Victorinox. Korzystając z ich asortymentu możesz mieć pewność, że nie zawiedziesz nawet najbardziej wysublimowanego smaku danego managera, dyrektora czy inwestora. Użyteczny, ale i nieskazitelnie prezentujący się gadżet, który pasuje do stylu życia aktywnych przedsiębiorców, będzie zawsze pożądanym upominkiem. Może on także stanowić wyraz udanych interesów lub nadziei na ich rozwój.

cerruti-1881-e

 

Asortyment oferowany przez najlepsze marki jest szeroki. Obejmuje on szeroko pojęte artykuły skórzane – od torebek i portfeli, przez paski, aktówki i etui; akcesoria biurowe i przybory do pisania, wśród których znajdziemy oczywiście luksusowe notesy, foldery, pióra, długopisy i unikalne zestawy; akcesoria, obfitujące w breloki, pendrive’y, wizytowniki, słuchawki, lusterka czy spinki do mankietów oraz takie produkty, jak ekskluzywne: zegarki, parasole, biżuterię, okulary słoneczne, tekstylia czy torby podróżne.  

 

Apaszki marki Ungaro i Cacharel zachwycą Cię swoimi wzorami, jakością i zwiewnością materiału, Christian Lacroix zaopatrzy w zegarek, pióro czy portfel, które są wyznacznikami luksusu, a Nina Ricci zaproponuje nieskazitelny design codziennych przedmiotów, sprawiając że nie powstydzisz się takich gadżetów reklamowych, jak: pendrive, brelok lub długopis.