T-shirty, polówki, odzież sportowa i softshellowa – wiesz już, że doskonale sprawdzają się jako odzież promocyjna. (przejdź do cz.1 naszego poradnika) Na tym jednak nie koniec propozycji, które doskonale  wspierają kampanie promocyjne i reklamowe, jak również mogą pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Proste rozwiązania wzbogacone o logo firmy i jej nazwę mogą stać się oryginalną wizytówką marki lub też zaskakującym prezentem nie tylko dla „dużych” klientów.

 

Odzież biznesowa – firma z klasą

Profesjonalizm – tego oczekuje współczesny klient od sprzedawcy czy innego usługodawcy. Wygląd pracownika świadczy o całej firmie – jej wartościach, zasadach, jakie w niej panują, a także o podejściu do klienta. Jednolity, spójny strój pracowników stanowi jeden z najlepszych i najprostszych sposobów, aby pokazać, że „jesteśmy firmą z klasą”.

W sklepach odzieżowych, jak również z innych branży, bardzo dobrze sprawdzają się klasyczne t-shirty jak np. Matnis Superstar. W biurach mniejszych firm, biurach podróży czy też w miejscach o bardziej formalnym charakterze pracownicy powinni zachować ubiór adekwatny do sytuacji, czyli w tym przypadku doskonałym pomysłem będą białe lub błękitne koszule popelinowe z rękawami 3/4 od producenta Russel Europe. W korporacjach i miejscach, które wykazują się najwyższym stopniem formalności koszule pracowników powinny wyróżniać się nie tylko jednolitym kolorem i krojem, ale też wysoką jakością materiału i modnym fasonem, jak np. koszule Seidensticker w wersji damskiej i męskiej.

 

Odzież do zadań specjalnych

Są branże, w których pracownicy mają mniejszą swobodę wyboru swoich „uniformów”. Ze względu na higienę i bezpieczeństwo pracy, muszą oni stosować się do obowiązujących zasad i wymogów. Taką branżą jest m.in. branża budowlana. Również w takich firmach możliwe jest zorganizowanie pracownikom jednolitego stroju. Mogą być to kamizelki odblaskowe, rękawice robocze i specjalne spodnie lub odblaskowe shorty. Doskonale sprawdzają się również bluzy robocze, a przy większym budżecie firmy warto zastanowić się nad profesjonalnymi kurtkami roboczymi.

Specyficzny ubiór obowiązuje także w gastronomii. Dla kelnerów i kelnerek polecamy eleganckie koszule Bargear. Można również zdecydować się jedynie na fartuchy z nadrukiem, tańsze, ale równie świetnie prezentujące się. Nie zapominamy o kucharzach, dla których przygotowaliśmy profesjonalne kurtki szefa kuchni Rock Chef w kolorze białym bądź czarnym.

 

Dla zadowolenia Twoich najmłodszych klientów

W ostatnim czasie niezwykle popularne stało się organizowanie kampanii promocyjnych, uwzględniając najmłodszych klientów, czyli dzieci. Nie tylko firmy świadczące usługi dla maluchów, ale też firmy spożywcze koncentrują się na zadowoleniu małych, ale niezwykle wdzięcznych klientów. Uśmiech na twarzy może wywołać nawet klasyczny kolorowy dziecięcy t-shirt z logo. W kampaniach wiosennych i letnich polecamy bezrękawniki i bluzy, a chcąc zaspokoić oczekiwania najbardziej wymagających klientów, proponujemy wybór dziecięcych kurtek softshellowych.

 

A może coś równie atrakcyjnego, ale mniejszego?

Mały budżet firmy, a przed Tobą organizacja kampanii promocyjnej? Pomożemy! Zimą najlepiej sprawdzą się czapki i szaliki, klasyczna czapka z logo przy odpowiednim dopasowaniu kolorów również może być ciekawym zimowym dodatkiem. Latem czapki zimowe zamieniamy na czapki z daszkiem. Doskonałym wakacyjnym upominkiem może okazać się także ręcznik kąpielowy lub ręcznik plażowy.

Pamiętaj, że przy wyborze odzieży reklamowej najważniejsze jest, aby była ona dostosowana do charakteru firmy. Nadruk firmowy nada jej charakteru, jednak duże znaczenie ma także fason, model, a także rodzaj.