Posiadamy znaczące doświadczania i wiedzę dotyczącą prowadzenia promocji projektów unijnych.

Wszystkie Instytucje prowadzące dowolny projekt realizowany w oparciu o środki pochodzące z funduszy UE mają obowiązek prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych. Oznakowanie miejsc i materiałów promocyjnych dla projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej wymaga znajomości ściśle określonych zasad umieszczania logotypów i informowania o finansowaniu. W skrajnych przypadkach niewłaściwe oznakowanie projektu może wiązać się z nieprzyjemnymi upomnieniami finansowymi ze strony instytucji pośredniczących, dlatego warto zlecić te prace profesjonalistom. Powierzając nam przygotowanie materiałów reklamowych dla działań prowadzonych w ramach programów: Europejska Współpraca Terytorialna, Infrastruktura i Środowisko, Kapitał Ludzki, Innowacyjna Gospodarka, Rozwój Polski Wschodniej lub innych programów regionalnych macie Państwo pewność, że będą one przygotowane zgodnie z wytycznymi tworzonymi przez brukselskich i warszawskich urzędników.