Za powodzenie firmy w znacznym stopniu odpowiedzialna jest aktywna promocja. Podarunek  jest dla klienta sygnałem, że o nim pamiętamy, a także że zależy nam na jego satysfakcji i zadowoleniu. Wielu przedsiębiorców przeniosło swoją działalność marketingową do Internetu, zapominając przy tym o bardziej bezpośredniej komunikacji z klientem. Gadżety reklamowe pozwalają na bliższy kontakt z grupą naszych odbiorców oraz są narzędziem budującym z nimi bliższą więź.

 

Gadżety reklamowe elementem działań promocyjnym

Pojawiły się wraz z reklamą, są jedną z najbardziej tradycyjnych jej form, często niedocenioną i zastępowaną reklamą elektroniczną. Działania marketingowe skoncentrowane tylko na środowisku internetowym często uniemożliwiają wywołanie u klienta odczucia, że otrzymuje od nas coś za darmo, za co nie oczekujemy żadnej rekompensaty. Upominki reklamowe z logo firmy mają zindywidualizowany charakter, czym wyróżniają się od reklamy internetowej, która jest kierowana najczęściej do grupy odbiorców, a nie do konkretnej jednostki. Odbiorca nie jest anonimy, co ma duży wpływ na budowanie z nim bezpośrednich i trwałych relacji.

Gadżet reklamowy jest upominkiem, z którego klient może korzystać na co dzień. Marka towarzyszyć mu może przy pracy, podczas wakacyjnych wyjazdów, przyrządzania posiłku bądź treningu w zależności od wyboru artykułu promocyjnego będącego nośnikiem reklamy. To utrwala istnienie marki w jego świadomości, koncentruje jego uwagę na niej i tym samym pogłębia z nią relacje.

 

83% polskich marketerów doceniło gadżety reklamowe

Przedsiębiorcy potwierdzają zgodnie, iż gadżety reklamowe są jedną najskuteczniejszych form reklamy. Doceniają je w tak samo dużym stopniu jak reklamę internetową. W ich opinii są one narzędziem budującym pozytywny wizerunek marki, potwierdzeniem ich aktywnej działalności, motywacją dla klienta, ale również miłym gestem, który pozwala na zapamiętanie ich jako przedsiębiorców pielęgnujących relację ze swoimi klientami.

Wielu z nich jest zdania, że upominki reklamowe z logo powinny być praktyczne. Klient docenia możliwość korzystania z upominku, jest usatysfakcjonowany, kiedy coś, co otrzymał bez konieczności zapłaty, sprawdza się w jego codziennym życiu. Do takich gadżetów bez wątpienia należy odzież reklamowa, artykuły piśmiennicze, torby i plecaki oraz elektronika, np. pendrive lub power bank. Artykuły promocyjne doskonale sprawdzają się jako element nowo wdrażanej kampanii, dodatek do zakupu, „nagroda” dla stałego klienta bądź też zachęta do skorzystania z oferty. Przedsiębiorcy wykorzystują je również w celu zmotywowania swoich pracowników. Często w ten sposób pokazują, że doceniają ich pracę i zaangażowanie, co dobrze wpływa na atmosferę w firmie.

Zachęcamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą – Gadżety reklamowe Wrocław – AdForce