Jedną z najsilniejszych gałęzi promocji i reklamy jest dzisiaj event. To na różnego rodzaju imprezach możemy wyrazić swój głos – zabierając udział w akcjach społecznych czy charytatywnych, festiwalach czy piknikach dajemy o sobie w jakiś sposób znać, pokazujemy się od takiej strony, która może przynieść nam ogromne profity w przyszłości.

Reklama produktowa nie ustaje w poszerzeniu asortymentu, który przyda się nam do autopromocji imprezowej. Liczne gadżety, które znajdą zastosowanie podczas różnego rodzaju eventów mają rozmaitą postać – od balonów, poprzez leżaki, kubki termiczne, smycze i parasole aż do toreb płóciennych czy artykułów, które użytkownik wykorzysta do kibicowania.

Kolejnym pomysłem na to, aby zaistnieć bądź utrwalić się w świadomości konsumentów na różnego rodzaju wydarzeniach są opaski silikonowe i breloki PCV. Gumowe, wygodne bransoletki będą szczególnie przydatne na festiwalach i imprezach plenerowych – możesz wygrawerować w nich unikalny znak i napis. Posłużą samej promocji wydarzenia bądź czystej zabawie – nanieś na nie wesołe i dowcipne napisy, a tuż obok umieść swoje logo. W ten sposób sprawimy, że opaski będą chętnie noszone przez wiele osób jeszcze długo po samej imprezie, co naturalnie zwiększy zasięg naszej subtelnej i atrakcyjnie wyglądającej reklamy. Opaski silikonowe występują w niezliczonej ilości fantastycznych kolorów – całkowicie dopasujesz model do swojej identyfikacji wizualnej lub charakteru imprezy. Barwy mogą być również swobodnie wymieszane – blend odcieni czy tęczowa burza na pewno zwróci na siebie uwagę i skutecznie przyciągnie wzrok. Trójwymiarowy napis – wypukły bądź wklęsły dopisze resztę scenariusza i opowie coś, co zbliży do niego Ciebie.

Breloki PCV mogą stanowić promocyjny upominek, który rozdasz uczestnikom bądź partnerom, którzy także biorą udział w danym przedsięwzięciu. Możesz stać się sponsorem danego wydarzenia charytatywnego bądź pomagać w organizowaniu meczu – breloki sygnowane Twoim logiem z podobizną symbolu imprezy gwarantują Ci zakorzenienie się w świadomości potencjalnego klienta. Dowolność w projekcie wzoru, kolorystyce i wykonaniu napisu dają Ci szerokie pole do popisu. Taki brelok może być potem używany przez kogoś latami, dając Ci szansę na, aby Twoja marka czy firma utrwalały się wśród coraz większej grupy docelowej.