Gest w kierunku klienta powinien być podziękowaniem, wyrazem sympatii, zaufania, satysfakcji i radości. Jest wyrażeniem naszej wdzięczności i zadowolenia, że jest on z nami oraz wybrał nas spośród wielu innych podobnych firm. Obdarowując go reklamowymi artykułami, wysyłamy w jego kierunku sygnał, że czujemy się zaszczyceni jego obecnością w życiu naszej firmy. To wartość, którą niesie ze sobą nowość w naszej ofercie – notesy Castelli.

Nowe podejście do promocji i reklamy

Z każdym kolejnym rokiem w branży artykułów promocyjnych można wyczuć coraz większą świeżość. W czasach, kiedy mamy nieograniczony dostęp praktycznie do wszystkiego, wymagania klientów są większe, co skutecznie dostrzegają producenci produktów reklamowych. Ważniejsze jest jednak to, że wraz ze świadomością dotyczącą tego, że one wzrastają, poszukuje się nowych rozwiązań, które je zaspokajają.

Tak było również na początku tego roku. Na corocznych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays 2018 zaprezentowano nowy produkt reklamowy – notesy Castelli. Ich niezwykłość polega na wysublimowanej formie, znacznie odbiegającej od tej, którymi cechowały się dotychczasowe tego rodzaju produkty. To stylowy praktyczny dodatek dla eleganckiej kobiety pasujący do jej torebki, a nawet biżuterii. Praktyczny gadżet dla businessmana ceniącego sobie minimalistyczną formę w luksusowym wydaniu. To artykuł reklamowy klasy premium wytyczający nowy trend – połączenie aspektu marketingowego z ponadprzeciętną estetyką.

Indywidualność w pięknym stylu

Notesy Castelli są wyjątkowe nie tylko ze względu na swoje eleganckie i modne wzornictwo. Okładki z fakturowanych materiałów, złote lub czarne ranty, elegancka wyklejka na przedniej okładce i stylowe opakowanie z możliwością wytłoczenia logo (zarówno na opakowaniu, jak też na banderoli)… to prezent dla klienta, o którym trudno zapomnieć. Przede wszystkim jednak to promocyjny gadżet, w którym nadanie indywidualnego charakteru nie powoduje, że zostaje on pozbawiony swoich wysokich walorów estetycznych. Producent projektując notesy, nie miał na uwadze jedynie ich aspektu reklamowego, ale to, co było dla niego najważniejsze, czyli piękno, które przekazał w atrakcyjnej formie. Jest zatem to propozycja dla wszystkich tych, którzy w produktach reklamowych nie dostrzegają jedynie potencjału marketingowego, ale również jest dla nich ważna prezentacja produktu, zadowolenie klienta, jego zachwyt miłym gestem.

Notesy Castelli można uznać za początek nowej jakości w branży artykułów promocyjnych. To zupełnie nowe spojrzenie na promocję i działania marketingowe, które bardzo szybko spotkało się z uznaniem zachwyconych klientów.