Wizerunek firmy to obraz, wyobrażenie organizacji powstałe u odbiorców na podstawie świadomych lub nieświadomych działań firmy. Każda reklama, pojazd czy druk, to nośnik wizerunku naszej firmy. Nośnik reklamowy połączony z prawidłowo użytym logotypem i barwami firmowymi, pomaga dobrze zaistnieć w świadomości Klienta i utrwalać ten obraz. Należy dbać o spójność marki, tak samo jak o spójność strategii działania firmy.

Tworzenie wizerunku to bardzo rozbudowana działalność, polegająca na zarządzaniu wartością marki. Jeżeli budowanie wizerunku jest właściwie zaplanowane i wdrożone, to możemy być pewni, że posiadamy fundament do odniesienia sukcesu. Pamiętać należy jednak, żeby w nie spoczywać na laurach. Wprowadzenie tych zasad, to jedno, a ciągła obserwacja rynku oraz reagowanie na zmiany, to drugie. Dopiero umiejętne, systematyczne i długofalowe działanie, w tych obu zakresach, da efekty w postaci pozytywnego wizerunku firmy.

Druk materiałów promocyjnych jest jednym z kluczowych elementów kształtowania i utrwalania wizerunku firmy. Druk umożliwia bowiem podstawową funkcję kształtowania wizerunku jaką jest przekaz informacji. To głównie dzięki temu przekazowi mamy wpływ na kreowanie sposobu w jaki jesteśmy postrzegani.
Potrzeba druku materiałów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych dotyczy zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Wszystkie potrzebują wizytówek, katalogów, ulotek, papieru firmowego, kopert, zaproszeń czy teczek ofertowych. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z ofertą AdForce Wrocław na gadżety reklamowe, odzież i druk.

Zlecanie druku materiałów poligraficznych

Działania informacyjne

Działania wizerunkowe

Działania promocyjne

Działania identyfikacyjne

Okazje okolicznościowe

Działania sprzedażowe

Działania public relations

Działania rekrutacyjne

  • ankiety, kwestionariusze

Działania marketingowe

Okazje firmowe

  • dyplomy, wyróżnienia, nagrody