Wysoki standard, atrakcyjna cena, doskonałe warunki i smaczne jedzenie… wszystkie te warunki musi spełnić hotel, aby zyskać satysfakcjonującą opinię wśród gości, którzy są coraz bardziej wymagający oraz oczekująznacznie więcej, niż kilka lat temu. Zwracają uwagą na każdy szczegół, jak również doceniają najmniejsze starania właścicieli, którzy chcą, aby ich goście czuli się u nich dobrze i spędzili miło te kilka dni. Standardem stały się już ręczniki z firmowym nadrukiem, słodkości w opakowaniu z logo. Coś jeszcze?

 

Możliwości budowania pozytywnego wizerunku firmy, jeżeli chodzi o hotele i pensjonaty, jest bardzo dużo. Jednym z nich są artykuły promocyjne, które w wielu miejscach wypoczynkowych stały się już standardem. Szczególnie duże hotele decydują się na ręczniki, mini kosmetyki czy też kalendarze z nadrukiem. Coraz częściej jednak można otrzymać firmowy drobiazg w mniejszych pensjonatach.

Niezawodne artykuły reklamowe

Jeżeli decydujemy się na gadżety z naszym firmowym logo, trzeba zastanowić się, które z nich najlepiej pasują do profilu naszej działalności. W przypadku turystyki, czyli hoteli, pensjonatów, ośrodków wypoczynkowych czy też kempingów najlepiej sprawdzą się te, które będą kojarzyły się gościom z tym miejscem i pozwolą wrócić im do wyjątkowych wspomnień z pobytu. Z pewnością doskonałym wyborem będą ręczniki z nadrukiem oraz kosmetyczki z logo. W hotelach, które oferują dodatkowe usługi SPA i zabiegi pielęgnacyjne, dobrze jest zastanowić się nad zestawami SPA jako miły akcent dla kontynuacji zabiegów po powrocie do domu. Ponadto, świetnie sprawdzą się torby podróżne, plecaki, a także słodycze reklamowe.

Uniwersalne top gadżety promocyjne

Są takie upominki, które firmy od wielu lat wykorzystują podczas akcji promocyjnych. Pomimo, że są znane już konsumentom, jak też gościom hotelowym, nadal cieszą i sprawiają, że chętnie wracają oni do sprzedawców i właścicieli hoteli i restauracji. Należą do nich kubki, długopisy, notesy, smycze reklamowe czy chociażby breloki. Wzbogacone o logo firmy pomimo swojej uniwersalności zawsze prezentować się będą oryginalnie i unikatowo. W ostatnim czasie dużą wagę przywiązuje się do ekologicznych produktów, nie tylko jeżeli chodzi o żywności. Ekologiczne upominki tj. bambusowe długopisy, kredki, bawełniane torby czy nawet etui na smartfona – wszystko to również może stanowić przyjemny akcent promocyjny dla hotelowych gości.

 

Uniwersalne, praktyczne, oryginalne, tradycyjne, nowoczesne… artykuły promocyjne mogą być bardzo różne, istotne jest jednak to, aby były proponowane gościom z uśmiechem i zawsze od serca. To dla nich duża wartość, chętniej wracają oni tam, skąd przywieźli miłe wspomnienia. Zapraszamy do współpracy.