Co może być kojarzone z konkretną marką? Kolorystyka, symbole, logo, hasło reklamowe, a nawet muzyka… okazuje się, że również zapach. Klient może odbierać oraz poznawać Twoją firmę wszystkimi zmysłami, co sprawia, że towarzyszy mu ona niemalże  przez cały czas. Taką możliwość zapewniają aromatyczne odświeżacze powietrza z firmowym nadrukiem. To zupełnie nowe podejście do promocji i reklamy – z pomysłem i aromatem świeżości!

 

Aromat kojarzony z marką

Capira_zapach_AdForce_2Dobrym przykładem wpływu zapachu na skuteczność sprzedaży i zapamiętanie marki jest marketing zapachowy. Wiele badań wskazuje na to, iż ludzie lepiej zapamiętują zapach niż obraz, kojarząc go z konkretnym wspomnieniami, wydarzeniami i miejscami. Wyobraźmy sobie dwie restauracje usytuowane obok siebie. Z jednej wydobywa się aromat świeżych, włoskich ziół, druga zaprasza jedynie oryginalnym szyldem. Większość gości zostanie zwabiona z apachem i wręcz „pociągnięta” za nos do pierwszego lokalu.

 

„W tym sklepie, co pachniało tak pięknie lawendą” – nie zawsze zapamiętamy nazwę sklepu, ale jeżeli będzie w nim rozprzestrzeniał się delikatny, acz charakterystyczny zapach, to z pewnością z większą przyjemnością będziemy chcieli do niego wrócić. Jesteśmy bardzo wrażliwi na różnego rodzaju zapachy, a cechę tę możesz skutecznie wykorzystać w działaniach promocyjnych.

 

 

 

Przypominaj o sobie zapachem

ZCapira_zapach_AdForce_3upełnie nowym produktem promocyjnym, który może odmienić spojrzenie klientów na Twoją firmę, jest aromatyczny odświeżacz powietrza. Do tej pory nie wykorzystywano go jako upominku reklamowego, jednak okazał się on produktem z bardzo dużym potencjałem. Odświeżacze dostępne są w wielu oryginalnych mieszankach zapachowych, co pozwala na wybór zapachu, który będzie najlepiej odzwierciedlał charakter Twojej marki. Może być nieco słodki, delikatny o aromacie kwiatów, odświeżający cytrusowy lub o ekskluzywnej woni symbolizującej świat biznesu.

Odświeżacz powietrza to szansa na obdarowanie swoich klientów nie tylko namacalnym przedmiotem, ale też czymś bardziej osobistym – zapachem. Zabiorą oni go ze sobą z Twojego biura do swojego mieszkania, gdzie będzie im towarzyszył na co dzień, przypominając o Twojej marce. To sprawi, że będziesz im dyskretnie towarzyszył każdego dnia. Oprócz loga i hasła reklamowego teraz będziesz miał również swój unikatowy zapach. To wyjątkowy upominek, który zaskakuje i z całą pewnością wzbudza niezwykle pozytywne emocje.