„Kto się nie rozwija, ten się cofa”, a w biznesie i reklamie nie ma miejsca na stagnację, tym bardziej na kroki wstecz. Wspieramy firmy w działaniach promocyjnych i reklamowych już od kilku lat, nasza oferta się bogaci, a klienci z satysfakcją i zadowoleniem wybierają proponowane przez nas coraz nowsze rozwiązania. My też się zmieniamy i tym samym potwierdzamy, że wciąż drzemie w nas ogromny potencjał.

Wciąż budujemy i umacniamy naszą markę. AdForce to ludzie kreatywni i otwarci na to, co nowe. Po długich miesiącach pracy możemy zaprezentować nasz nowy logoptyp, odświeżyliśmy nasz brand, dostosowując się do trendów rynkowych. Zmienia się moda, a my nigdy nie byliśmy na nią obojętni.

Zdecydowaliśmy się na rebranding, ponieważ pragniemy się wyróżniać nie tylko naszymi produktami, lecz także tym, w jaki sposób podchodzimy do budowania swojego wizerunku, wizerunku AdForce. Jako firma działająca w branży reklamowej czujemy się odpowiedzialni za promowanie dobrych praktyk, chcemy dawać dobry przykład i inspirować przedsiębiorców do zmian, które są wpisane w ich codzienność. Nowy logotyp jest ich uzewnętrznieniem – usprawniamy proces obsługi klienta i współpracę wewnątrz firmy, podejmujemy współpracę z kolejnymi partnerami i wzbogacamy ofertę o nowe produkty. Chcemy, żebyś o tym wiedział!

Odpowiedni moment na rebranding

  • Nowa grupa docelowa – dynamiczny rynek i zmiany postaw konsumenckich wymuszają niekiedy zmianę profilu potencjalnego klienta.
  • Wzrost unikalności – pokaż swój charakter, innowacyjność i odśwież wizerunek.
  • Połączenie sił – łączysz się z firmą o zupełnie innych od Twoich wartościach, wizjach i profilu? Stwórzcie nowy wspólny brand spójny dla Waszej nowej marki.
  • Odkurzenie – podążaj za czasem. Jeśli pozostaniesz w tyle, może się okazać, że będziesz postrzegany jako marka archaiczna.
  • Nowa oferta – innowacje, nowe produkty i usługi to dobra okazja, aby odświeżyć swój wizerunek.

My się zmieniamy, Ty też możesz!