Słuchawki bezprzewodowe FREE

Nr produktu: 09116-01

od 29,70 zł netto
Dostępna ilość:  1006 szt.
Wycena zamówienia
Nakład1-24 szt.25-49 szt.50-99 szt.100-249 szt.250-499 szt.
Cena/szt36,30 zł33,00 zł31,90 zł30,80 zł29,70 zł
Suma bez znakowania 36.30

Opis

Słuchawki bezprzewodowe FREE stanowią kwintesencję gadżetu reklamowego. Szerokie możliwości znakowania różnymi technikami to ich wyróżnik. Zapakowane są w poręczne, plastikowe etui, które jeszcze bardziej podkreśla ich atrakcyjność. Dane techniczne: wersja bluetooth 4.2, bateria w słuchawce o pojemności 55 mAh, czas działania 4-5 godz., czas czuwania 120 godz., czas ładowania 2 godz., wymiary słuchawki: ø 20 x 23 mm, długość kabla 590 mm.

Wielkość:66 x 66 x 32 mm
Materiał:tworzywo
Kolor:biały
Producent:Blue Collection

Poznaj techniki nadruków
Poznaj techniki znakowania

Tampodruk

Metoda znakowania w której wzór nanoszony jest na produkt za pomocą miękkiego stempla zwanego tamponem. Stosowany głównie do znakowania gadżetów o niewielkim rozmiarze wykonanych z tworzyw sztucznych, papieru i drewna. Charakteryzuje się dużą precyzją oraz niewielkim kosztem. Czytaj więcej

Sitodruk

Polega na przeciąganiu farby na produkt poprzez sito naciągnięte na ramę. Ma bardzo szeroki zakres zastosowań a w AdForce tą metodą drukujemy głównie odzież, torby i parasole. Pozwala na zadrukowanie dużej powierzchni i jest bardzo trwały. Polecany przy większych nakładach. Czytaj więcej

Grawer laserowy

Polega na wypalaniu wzoru sterowaną komputerowo wiązką lasera. Stosowany głównie na metalu i drewnie. Kolor wygrawerowanego logo jest uzależniony od materiału z jakiego wykonany jest przedmiot. Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania. Czytaj więcej

Termo transfer

Logo drukowane jest na papierze termicznym a następnie przenoszone na artykuł za pomocą gorącej prasy. Za pomocą tej techniki można znakować różne podłoża takie jak bawełna, poliester, nylon. Istnieje możliwość wykonywania precyzyjnie odwzorowanych i wielokolorowych wzorów jednak wyłącznie w grafice wektorowej, bez przejść tonalnych. Czytaj więcej

Druk UV

W tej technologii farby są nanoszone przez drukarkę bezpośrednio na produkt i utwardzane promieniami UV. Druk cyfrowy UV umożliwia wykonywanie wielokolorowych nadruków bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów przygotowalni jak w metodach tradycyjnych. Metoda polecana przy małych nakładach. Czytaj więcej

Haft

Metoda polega na nanoszeniu na tkaninę logo za pomocą sterowanej komputerowo maszyny hafciarskiej. Haft wyróżnia się trwałością, odpornością na ścieranie i odbarwianie oraz dodaje produktom dodatkową wartość postrzeganą. Hafty stosujemy na różnego rodzaju tkaninach i dzianinach odzieżowych takich jak polary, koszulki polo, koszule, bluzy i czapki. Czytaj więcej
Więcej o nadrukach i technikach znakowania w dziale nadruki


Zobacz również



Portfolio - Gadżety reklamowe