Piórnik TALOS

Nr produktu: 17559

od 12,52 zł netto
Dostępna ilość:  201 szt.
Wycena zamówienia
Nakład1-49 szt.50-99 szt.100-249 szt.250-499 szt.500-999 szt.
Cena/szt15,30 zł13,91 zł13,45 zł12,99 zł12,52 zł
Suma bez znakowania 15.30

Opis

Piórnik ekologiczny wykonany z lnu. Zapinany na guziczek. W zestawie 3 ekologiczne długopisy (czarny, niebieski i czerwony), ołówek, temperówka, gumka do mazania, linijka. Logo wykonamy metodą nadruku.

Wielkość:200 x 53 x 22 mm (złożony)
Materiał:len, drewno, papier
Kolor:beżowy (naturalny)
Producent:Blue Collection

Poznaj techniki nadruków
Poznaj techniki znakowania

Tampodruk

Metoda znakowania w której wzór nanoszony jest na produkt za pomocą miękkiego stempla zwanego tamponem. Stosowany głównie do znakowania gadżetów o niewielkim rozmiarze wykonanych z tworzyw sztucznych, papieru i drewna. Charakteryzuje się dużą precyzją oraz niewielkim kosztem. Czytaj więcej

Sitodruk

Polega na przeciąganiu farby na produkt poprzez sito naciągnięte na ramę. Ma bardzo szeroki zakres zastosowań a w AdForce tą metodą drukujemy głównie odzież, torby i parasole. Pozwala na zadrukowanie dużej powierzchni i jest bardzo trwały. Polecany przy większych nakładach. Czytaj więcej

Grawer laserowy

Polega na wypalaniu wzoru sterowaną komputerowo wiązką lasera. Stosowany głównie na metalu i drewnie. Kolor wygrawerowanego logo jest uzależniony od materiału z jakiego wykonany jest przedmiot. Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania. Czytaj więcej

Termo transfer

Logo drukowane jest na papierze termicznym a następnie przenoszone na artykuł za pomocą gorącej prasy. Za pomocą tej techniki można znakować różne podłoża takie jak bawełna, poliester, nylon. Istnieje możliwość wykonywania precyzyjnie odwzorowanych i wielokolorowych wzorów jednak wyłącznie w grafice wektorowej, bez przejść tonalnych. Czytaj więcej

Druk UV

W tej technologii farby są nanoszone przez drukarkę bezpośrednio na produkt i utwardzane promieniami UV. Druk cyfrowy UV umożliwia wykonywanie wielokolorowych nadruków bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów przygotowalni jak w metodach tradycyjnych. Metoda polecana przy małych nakładach. Czytaj więcej

Haft

Metoda polega na nanoszeniu na tkaninę logo za pomocą sterowanej komputerowo maszyny hafciarskiej. Haft wyróżnia się trwałością, odpornością na ścieranie i odbarwianie oraz dodaje produktom dodatkową wartość postrzeganą. Hafty stosujemy na różnego rodzaju tkaninach i dzianinach odzieżowych takich jak polary, koszulki polo, koszule, bluzy i czapki. Czytaj więcej
Więcej o nadrukach i technikach znakowania w dziale nadruki


Zobacz również



Portfolio - Gadżety reklamowe