Cena
-
Produkty
Producenci

Ulotki

Chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i przekazać im swoją wiadomość? Nasze ulotki to idealne rozwiązanie! Oferujemy różnorodne opcje druku, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i skutecznie przyciągnąć uwagę.

Opisz czego potrzebujesz

Chcę dodać plik z projektem

Formaty

Format ulotki ma istotny wpływ na jej efektywność reklamową. Prostokątne formaty są klasyczne i  mogą być postrzegane jako profesjonalne i poważne, co jest ważne w niektórych branżach. Kwadratowe lub inne nietypowe formaty mogą przyciągać więcej uwagi niż standardowe prostokątne ulotki, ponieważ wyróżniają się wizualnie i mogą być postrzegane jako bardziej nowoczesne lub kreatywne. Dodatkowo, mniejsze ulotki łatwiej mieszczą się w kieszeniach i torebkach, co może zwiększyć szanse, że odbiorcy je zachowają, a większe, choć oferują więcej miejsca na informacje i grafiki, są jednak mniej poręczne.

Zrób Wrażenie – Wybierz Idealny Format Ulotki dwustronnej (nieskładanej):

  • A7 (74 x 105 mm)
  • A6 (105 x 148 mm)
  • A5 (148 x 210 mm)
  • A4 (210 x 297 mm)
  • A3 (420 x 297 mm)
  • DL (99 x 210 mm)
  • Kwadrat (120 x 120 mm)
  • Kwadrat (150 x 150 mm)
  • Kwadrat (200 x 200 mm)

*Niestandardowe formaty są dostępne na zapytanie.

 

Rodzaje podłoża

Jako podłoże Ulotek stosowane są różnorodne rodzaje papieru i ich gramatury:

  • Offset 90g/ 120g/ 150g/ 240g – Gładki papier o większej bieli niż zwykły papier ksero, idealny do profesjonalnych dokumentów;
  • Kreda błysk/mat 130g/ 170g / 250g/  300g – papiery kredowe o mniejszej gramaturze sprawdzają się najlepiej w dużym kolportażu, natomiast papiery o wyższych gramaturach często stosowane są do produktów, w których wymagana jest wysoka jakość materiału i odwzorowanie kolorystyczne (np. prospekty, broszury czy foldery firmowe);
  • Kreda mat 350g – bielony papier o wysokiej gładkości, grubszy, ale też sprężysty – stosowany m.in. do druku wizytówek;
  • Kraftliner 170 g / 250 g – kraftowy i elegancki papier, o szaro-brązowym kolorze i doskonałej wytrzymałości, nadaje opakowaniom ekologiczny i rustykalny wygląd.

Uszlachetnienie papieru

Uszlachetnienie papieru nadaje projektowi wyjątkowości. Ulotka staje się nie tylko przyjemna dla oka, ale potrafi zachwycić w dotyku. Dzięki temu, umieszczona na niej reklama zostaje na dłużej w pamięci.

Wybierz uszlachetnienie, które podkreśli charakter Twojej reklamy:

  • Folia błysk (jedno-, dwustronnie) – nadaje połysku i podbija kontrast kolorów,
  • Folia mat (jedno-, dwustronnie) – w przeciwieństwie do folli błysk, powoduje, że kolory są stonowane, co wygląda subtelnie i elegancko
  • Folia Soft Touch – matowa folia, aksamitna w dotyku, dodaje elegancji
  • Folia mat/folia soft touch + lakier wybiórczy – polega na nałożeniu lakieru UV tylko na wybrane obszary powierzchni papieru, daje efekt zróżnicowanej tekstury i wizualnego kontrastu między lakierowanymi i matowymi częściami papieru.
  • Lakier UV 3D– wybrane elementy są pokryte wypukłym lakierem, co tworzy ciekawą  wielowymiarową strukturę
  • Hotstamping – jednostronne zdobienie za pomocą specjalnej folii, którą wtłacza się na gorąco (dostępne kolory folii to złoty, srebrny, niebieski, zielony, czerwony, czarny, holograficzny i rainbow);

 

*Możliwy jest również wybór produktu bez uszlachetnienia.

Ulotki składane

Składane ulotki oferują więcej przestrzeni na reklamę, umożliwiając szeroką prezentację oferty firmy. Są ekonomiczne i wygodne, idealne do zamieszczenia menu czy oferty. Dzięki standardowym formatom świetnie nadają się do dystrybucji pocztowej. Oferujemy różne opcje składania: na dwie, trzy lub więcej części!

Ulotki składane na pół Ulotki składane na 3 w C/Z Ulotki składane w harmonijki Ulotki mapki
2 x A6 A4 do DL (łamane w 3C lub 3Z) 4xDL (396 x 210 mm) do DL A2 do A4
2 x A5 3 x A6 (łamane w 3C lub 3Z) 6xDL (594 x 210 mm) do DL, 4 x A5 (296 x 420 mm) do A5
2 x A4 3 x A5 (łamane w 3C lub 3Z) 4xA5 (592 x 210 mm) do A5
2 x A3 3 x A4 5xDL (495 x 210 mm) do DL
2 x kwadrat 200 x 200 mm A3 do 140 x 297 mm 5xA6 (525 x 148 mm) do A6
2 x kwadrat 120 x 120 mm 3 x kwadrat 200 x 200 mm 6xA6 (630 x 148 mm) do A6
2 x kwadrat 210 x 210 mm 4xA6 (420 x 148 mm) do A6
2 x DL 4xDL (396 x 210 mm) do DL, na pół i na pół

Karty pocztowe

Kartka pocztowa zamiast standardowej ulotki? Doskonały pomysł! Kartki pocztowe są drukowane na grubszym papierze niż standardowe ulotki, co sprawia, że są bardziej trwałe i mogą służyć jako pamiątka. Można je wykorzystać w celach reklamowych, do podziękowań, jako zaproszenia czy informacje o wydarzeniach. Dzięki swoim standardowym formatom, Kartki pocztowe są łatwe do rozsyłania pocztą, rozdawania osobiście lub dołączania do innych materiałów marketingowych.

Kartki pocztowe drukujemy na papierze::

  • Karton 300 g
  • Kreda mat 350g
  • Kreda mat 450g

 

Dostępne formaty to:

  • A5 (148 x 210 mm)
  • A6 (105 x 148 mm)
  • DL (99 x 210 mm)
  • Kwadrat 150 x 150 mm

 

Rodzaje uszlachetnienia do wyboru:

  • Folia błysk (jedno-, dwustronnie) – nadaje połysku, podbija kontrast kolorów,
  • Folia mat (jedno-, dwustronnie) – w przeciwieństwie do folli błysk, powoduje, że kolory są stonowane, co wygląda subtelnie i elegancko
  • Folia Soft Touch – matowa folia, aksamitna w dotyku
  • Folia mat/folia soft touch + lakier wybiórczy – polega na nałożeniu lakieru UV tylko na wybrane obszary powierzchni papieru, daje efekt zróżnicowanej tekstury i wizualnego kontrastu między lakierowanymi i matowymi częściami papieru.
  • Folia Anti Scratch – subtelne matowe wykończenie i wysoka odporność na zarysowania
  • Folia LEN – o strukturze przypominającej lniane płótno

 

Możliwość dodania ciekawych opcji wykończenia pozwala na stworzenie unikalnego i przyciągającego uwagę projektu:

  • Dziurkowaniepozwala na przywiązanie do karty pocztowej np bileciku lub wizytówki;
  • Tłoczenie – nadaje projektowi wielowymiarowości;
  • Hotstamping – jednostronne zdobienie za pomocą specjalnej folii, którą wtłacza się na gorąco (dostępne kolory folii to złoty, srebrny, niebieski, zielony, czerwony, czarny, holograficzny i rainbow);
  • Perforacja – wykorzystaj produkt jako kupon lub bilet, ułatwiając odrywanie części kartonika.