Systemy wystawiennicze

Systemy wystawiennicze nieodzownym elementem targów i eventów

Spotkania z klientami i kontrahentami są wpisane w codzienność każdej dużej firmy. Coraz częściej decydują się na również mniejsze przedsiębiorstwa, które swoje działania i świadczone usługi opierają przede wszystkim na kontaktach z klientami. Świadomość tego, jak ważne jest wyjście im naprzeciw, zaoferowanie możliwości spotkania na bardziej prywatnym gruncie i umożliwienie rozmowy oraz bliższego poznania, jest dzisiaj jedną z najcenniejszych wartości. Najlepszym pomysłem na realizację swoich towarzyskich planów jest organizacja konferencji i eventów, a także uczestnictwo w licznych targach, gdzie można spotkać się ze swoimi klientami, a także pozyskać tych nowych.

Profesjonalnie przygotowane stanowisko podczas podobnych imprez nie może istnieć bez odpowiedniego systemu wystawienniczego. Jest to obowiązkowy element, który bezpośrednio wskazuje na to, do kogo należy dane stanowisko. Swoją formą, atrakcyjnym designem i umieszczonym logotypem przykuwa uwagę i może sprawić, że początkowo niezainteresowany klient podejdzie, aby dowiedzieć się o nas więcej.

Reklama w wielu formach, czyli rodzaje systemów wystawienniczych

Proponujemy szeroką ofertę systemów wystawienniczych, które różnią się między sobą wielkością, kształtem, a także możliwością naniesienia nadruku. Klasyczne stoisko jest przeznaczone przede wszystkim do prezentacji firmy podczas targów, gdzie znajduje się szereg innych konkurencyjnych marek. Na uwagę zasługują również roll upy, które wykorzystuje się przy okazji konferencji i eventów. Doskonałym sposobem na prostą, ale skuteczną formę prezentacji firmy są ścianki reklamowe i trybunki. Jeżeli planujemy akcje promocyjną na powietrzu, np. podczas wakacji na plaży, nie może zabraknąć flag i masztów powiewających na wietrze, co może stworzyć doskonały efekt „tańczącej reklamy”. Oprócz tego, możemy zaproponować również stojaki na ulotki i potykacze.