leżaki i namioty

Plaża jako powierzchnia reklamowa?

Polskie plaże w okresie letnim są całkowicie przepełnione. Niekiedy nie ma miejsca na rozłożenie leżaka czy ręcznika. Taki urok naszego Morza Bałtyckiego, jednak wiele osób właśnie to najbardziej ceni podczas wakacji, że może je spędzić wśród ludzi z całego kraju. Dla firm jest to najlepsza okazja, aby się jak najlepiej zaprezentować, pokazać i przeprowadzić akcje promocyjną z licznymi gadżetami promocyjnymi z logotypem firmowym. Plaże stają się miejscem, gdzie z każdej strony otaczają nas leżaki, ręczniki, parasole, parawany, dmuchane materace, piłki, koła i poduszki z firmowymi nadrukami. Gdzie się nie obejrzymy, naszym oczom ukazuje się kolejna firma, która poprzez ciekawe akcesoria zapada nam w pamięć. W ten sposób pozyskujemy nowego klienta. Jak widać nie jest to takie trudne, a niekiedy nawet zupełnie nieświadomie możemy stworzyć kampanię reklamową, która rozprzestrzeni się na całą Polskę, a nawet wyjdzie poza jej granice.

Praktycznie i oryginalnie, czyli jak wybrać skuteczny plażowy gadżet reklamowy

Jak doskonale wiemy, im produkt jest oryginalniejszy i bardziej przykuwa uwagę, tym lepiej. Ale nie można zapominać o funkcji, jaką powinien spełniać. Oprócz tego, że jest nośnikiem reklamy, musi być również praktyczny i przydatny osobie, która go od nas otrzyma. Zależy nam na tym, aby z niego korzystała, a nie jedynie cieszyła się przez pierwsze kilka minut, po czym ulokowała go gdzieś na dnie szafy. Na pewno dmuchane akcesoria reklamowe powinny znaleźć się wśród naszych artykułów promocyjnych. Skorzystają z nich zarówno dzieci, jak również dorośli. Klapki też będą bardzo dobrym pomysłem, podobnie jak koce plażowe, mini wiatraczki, kremy do opalania, składane krzesła plażowe czy też maty plażowe. Ważne jest również, gdzie znajdzie się firmowy nadruk. W przypadku piłek i dmuchanych kół do pływania można sobie w tej kwestii pozwolić na więcej. Im jest on większy, tym lepiej. Jeżeli jednak chodzi o ręczniki czy leżaki, trzeba znać granicę. Nie przesadzajmy z wielkością. Logo powinno być widoczne, ale nie może być zbyt nachalną reklamą.

5 z 5