Stacje pogodowe - duża dawka przydatnych informacji
O czym informuje nas niewielka
stacja pogodowa, która stoi na naszej szafce, biurku czy komodzie? Wbrew pozorom może nam dostarczyć mnóstwo praktycznych informacji. Nie zawsze mamy czas, aby oglądać codzienną pogodę. Niektórzy nawet są tak zapracowani, że 5 minut, jakie można poświęcić na sprawdzenie pogody w sieci, to dla nich cała wieczność. Mamy na to skuteczne rozwiązanie-
stacje pogodowe, które dodatkowo wzbogacamy o nadruk firmowy. Niewielki ekran przekazuje niezbędne informacje, dotyczące: godziny, temperatury na zewnątrz, szansy na opady deszczu oraz pomiaru ciśnienia. Wystarczy na sekundę oderwać się od codziennych obowiązków, aby dowiedzieć się, czy dzisiejszego dnia przyda nam się parasol czy okulary przeciwsłoneczne.
Stacje pogodowe w firmie i reklamie
Coraz częściej przedsiębiorcy odchodzą od tradycyjnych form promocji i szukają bardziej oryginalnych gadżetów reklamowych. Dzieje się tak dlatego, że chcą się wyróżnić na tle konkurencji, chcą być zapamiętani, a także pragną zaskakiwać i wzmacniać swoją pozycję na rynku.
Stacje pogodowe z logotypem są zatem tym gadżetem, który jest rzadziej spotykany, jednak jak się okazuje, może przyczynić się do powodzenia kampanii promocyjnej.
Jaką
stacje pogodową wybrać dla swoich klientów? Wszystko zależy od naszych indywidualnych upodobań, a także budżetu, jaki posiadamy. Wybór jest bardzo duży, od prostych stacji po bardziej rozbudowane i unowocześnione.
Srebrna stacja pogodowa z zegarkiem to niewielki koszt dla firmy. Jeśli jednak uważamy, że nasz klient zasługuje na więcej, możemy pokusić się o
stacje pogodową z pojemnikiem na długopisy czy też elegancką stacje pogodową, która będzie się doskonale prezentować również w biurze prezesa. Nie zapomnij o odpowiednim nadruku. Klient powinien wiedzieć i pamiętać o tym, od kogo otrzymał niecodzienny upominek.