kamizelki

Artykuły odblaskowe - bądź widoczny!

Bardzo duży odsetek gadżetów reklamowych stanowią artykułu odblaskowe. Jest to spowodowane nie tylko ich wyjątkową formą i nieograniczonymi możliwościami wykorzystania, ale przede wszystkim ich funkcją edukacyjną i wspierającą bezpieczeństwo pieszych. Kampanie o przekazie edukacyjnym cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Takie firmy zyskują uwagę, a odbiorcy chcą nawiązywać z nimi współpracę. „Bądź widoczny” to hasło, które towarzyszy praktycznie każdej kampanii, podczas której wykorzystywane są gadżety odblaskowe. Głównie chodzi o nawoływanie do zachowania ostrożności po zmroku, ale ukrytym sensem jest oczywiście budowanie pozytywnego wizerunku marki. Ciesząc się zaufaniem klientów, łatwiej jest jej nawiązać z nimi kontakt i utrzymywać długofalowe relacje. Nie wystarczy już organizować zwykłych akcji promocyjnych, które obfitują w liczne gadżety mające jedynie przekaz czysto reklamowy. Dzisiaj wykazując się zaangażowaniem w akcje społeczne, zyskujemy przewagę nad tymi, którzy kierują się tylko i wyłącznie utartymi schematami skoncentrowanymi głównie za zyskach.

Odblaski z nadrukiem firmowym

Do najpopularniejszych gadżetów odblaskowych z logotypem firmy należą oczywiście breloki. Dzieci bardzo często mają je przyczepione do plecaków i tym samym stają się one ich ozdobą. Ciekawe kształty i kolory cieszą oko i wzbudzają zainteresowanie młodego człowieka. Im oryginalniejszy pomysł, tym większa szansa na sukces. czapki i kamizelki odblaskowe przydadzą się rowerzystom, a także organizatorom kolonii i obozów. Ciekawą opcją są także lampki odblaskowe z logo, ledowe opaski na rękę i lampy sygnalizacyjne. Na uwagę zasługują również worki odblaskowe, które w ostatnim czasie można coraz częściej spotkać na ulicach. Gadżety odblaskowe z nadrukiem stały się bardzo częstym elementem kampanii promocyjnych i edukacyjnych. Dla firm jest to ogromna szansa na wspieranie swoich działań poprzez edukację w zakresie bezpieczeństwa.

13 z 13