Wkład chłodzący z nalewakiem do wina BLANC

Nr produktu: 17668

od 35,06 zł netto
Dostępna ilość:  3014 szt.
Wycena zamówienia
Nakład1-24 szt.25-49 szt.50-99 szt.100-249 szt.250-499 szt.
Cena/szt42,85 zł38,96 zł37,66 zł36,36 zł35,06 zł
Suma bez znakowania 42.85

Opis

Prawdziwa gratka dla miłośników wina. Produkt skrywa wiele funkcji: utrzymuje odpowiednią temperaturę wina dzięki specjalnemu wkładowi chłodzącemu, napowietrza wino uwalniając jego aromaty dzięki ukrytemu w nalewaku aeratorowi, umożliwia zachowanie wszystkich aromatów w butelce poprzez zamykany korek. Odkręcany wkład chłodzący należy przed użyciem umieścić w zamrażalniku. Wszystkie elementy zapakowane w eleganckie czarne pudełko.

Wielkość:⌀ 24 x 320 mm
Materiał:metal, tworzywo, papier
Kolor:srebrny
Informacje dodatkowe:Różne opakowania w zależności od partii.
Producent:Blue Collection

Poznaj techniki nadruków
Poznaj techniki znakowania

Tampodruk

Metoda znakowania w której wzór nanoszony jest na produkt za pomocą miękkiego stempla zwanego tamponem. Stosowany głównie do znakowania gadżetów o niewielkim rozmiarze wykonanych z tworzyw sztucznych, papieru i drewna. Charakteryzuje się dużą precyzją oraz niewielkim kosztem. Czytaj więcej

Sitodruk

Polega na przeciąganiu farby na produkt poprzez sito naciągnięte na ramę. Ma bardzo szeroki zakres zastosowań a w AdForce tą metodą drukujemy głównie odzież, torby i parasole. Pozwala na zadrukowanie dużej powierzchni i jest bardzo trwały. Polecany przy większych nakładach. Czytaj więcej

Grawer laserowy

Polega na wypalaniu wzoru sterowaną komputerowo wiązką lasera. Stosowany głównie na metalu i drewnie. Kolor wygrawerowanego logo jest uzależniony od materiału z jakiego wykonany jest przedmiot. Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania. Czytaj więcej

Termo transfer

Logo drukowane jest na papierze termicznym a następnie przenoszone na artykuł za pomocą gorącej prasy. Za pomocą tej techniki można znakować różne podłoża takie jak bawełna, poliester, nylon. Istnieje możliwość wykonywania precyzyjnie odwzorowanych i wielokolorowych wzorów jednak wyłącznie w grafice wektorowej, bez przejść tonalnych. Czytaj więcej

Druk UV

W tej technologii farby są nanoszone przez drukarkę bezpośrednio na produkt i utwardzane promieniami UV. Druk cyfrowy UV umożliwia wykonywanie wielokolorowych nadruków bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów przygotowalni jak w metodach tradycyjnych. Metoda polecana przy małych nakładach. Czytaj więcej

Haft

Metoda polega na nanoszeniu na tkaninę logo za pomocą sterowanej komputerowo maszyny hafciarskiej. Haft wyróżnia się trwałością, odpornością na ścieranie i odbarwianie oraz dodaje produktom dodatkową wartość postrzeganą. Hafty stosujemy na różnego rodzaju tkaninach i dzianinach odzieżowych takich jak polary, koszulki polo, koszule, bluzy i czapki. Czytaj więcej
Więcej o nadrukach i technikach znakowania w dziale nadruki


Zobacz również



Portfolio - Gadżety reklamowe