Wskaźnik laserowy PRES

Nr produktu: 19461

od 13,95 zł netto
Dostępna ilość:  9098 szt.
Wycena zamówienia
Nakład1-49 szt.50-99 szt.100-249 szt.250-499 szt.500-999 szt.
Cena/szt17,05 zł15,50 zł14,99 zł14,47 zł13,95 zł
Suma bez znakowania 17.05

Opis

Wskaźnik laserowy z długopisem, końcówką dotykową touch i latarką. Pakowany jest w drewniane etui. Praktyczny i ładnie zapakowany będzie idealnym prezentem dla każdego menagera. Logo możemy wygrawerować na wskaźniku lub nadrukować na etui. Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej (2006/25/EU) i Normą Polska ( PN-EN 60825-1:2014) wskaźnik posiada naklejkę informującą o niebezpieczeństiwe użytkowania.

Wielkość:155 x 45 x 20 mm (pudełko), 126 x ⌀ 10 mm (wskaźnik)
Materiał:metal, drewno
Kolor:srebrny
Producent:Blue Collection

Poznaj techniki nadruków
Poznaj techniki znakowania

Tampodruk

Metoda znakowania w której wzór nanoszony jest na produkt za pomocą miękkiego stempla zwanego tamponem. Stosowany głównie do znakowania gadżetów o niewielkim rozmiarze wykonanych z tworzyw sztucznych, papieru i drewna. Charakteryzuje się dużą precyzją oraz niewielkim kosztem. Czytaj więcej

Sitodruk

Polega na przeciąganiu farby na produkt poprzez sito naciągnięte na ramę. Ma bardzo szeroki zakres zastosowań a w AdForce tą metodą drukujemy głównie odzież, torby i parasole. Pozwala na zadrukowanie dużej powierzchni i jest bardzo trwały. Polecany przy większych nakładach. Czytaj więcej

Grawer laserowy

Polega na wypalaniu wzoru sterowaną komputerowo wiązką lasera. Stosowany głównie na metalu i drewnie. Kolor wygrawerowanego logo jest uzależniony od materiału z jakiego wykonany jest przedmiot. Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania. Czytaj więcej

Termo transfer

Logo drukowane jest na papierze termicznym a następnie przenoszone na artykuł za pomocą gorącej prasy. Za pomocą tej techniki można znakować różne podłoża takie jak bawełna, poliester, nylon. Istnieje możliwość wykonywania precyzyjnie odwzorowanych i wielokolorowych wzorów jednak wyłącznie w grafice wektorowej, bez przejść tonalnych. Czytaj więcej

Druk UV

W tej technologii farby są nanoszone przez drukarkę bezpośrednio na produkt i utwardzane promieniami UV. Druk cyfrowy UV umożliwia wykonywanie wielokolorowych nadruków bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów przygotowalni jak w metodach tradycyjnych. Metoda polecana przy małych nakładach. Czytaj więcej

Haft

Metoda polega na nanoszeniu na tkaninę logo za pomocą sterowanej komputerowo maszyny hafciarskiej. Haft wyróżnia się trwałością, odpornością na ścieranie i odbarwianie oraz dodaje produktom dodatkową wartość postrzeganą. Hafty stosujemy na różnego rodzaju tkaninach i dzianinach odzieżowych takich jak polary, koszulki polo, koszule, bluzy i czapki. Czytaj więcej
Więcej o nadrukach i technikach znakowania w dziale nadruki


Zobacz również



Portfolio - Gadżety reklamowe