Prawdopodobnie każdy z nas posiada w domu co najmniej kilka różnych kubków reklamowych lub okolicznościowych. Jedni kochają je kolekcjonować, inni wręcz przeciwnie - czekają, aż nadruk zetrze się w zmywarce, żeby pozbyć się niechcianego upominku. Kubki reklamowe (i okolicznościowe) to popularny gadżet, ze względu na ich cenę oraz codzienne zastosowanie. Niemniej jednak, żeby klient lub pracownik docenił ten gadżet, dobrze sięgnąć po niestandardową formę!
Kubki, termosy, bidony, butelki z Twoim logo
Wybierając standardowe kubki ceramiczne, warto postawić na wyjątkowy design, aby urozmaicić dotychczasowy zbiór kubków klienta i wygryźć konkurencję, nie tylko z półki. Korkowe podstawki, bambusowe przykrywki, ceramiczne łyżeczki lub słomki w zestawie mogą podbić serce obdarowanego klienta lub pracownika. Tym bardziej przypadną mu do gustu zestawy w formie dwóch lub więcej kubków, filiżanek czy szklanek, których można używać w towarzystwie gości. Jednak kubki nie muszą być jedynie ceramiczne. Olbrzymią popularnością cieszą się obecnie kubki termiczne lub alternatywnie - wszelkie butelki, bidony i termosy. To wyjście naprzeciw potrzebom współczesnego klienta, który ciągle gdzieś się spieszy, a posiłki i napoje spożywa w biegu. Ta grupa docelowa zdecydowanie bardziej doceni butelki lub kubki z przykrywką, niż zwykły model z uchem.
Kubki i butelki reklamowe do biura, na siłownię lub podróż zamiast jednorazówek!
Kubki z przykrywką to wierni towarzysze podczas delegacji, a także podróży prywatnej. Bidony sprawdzają się na wycieczce rowerowej, a butelki na siłowni. Łączy je jedna idea – są wielorazowego użytku. To ekologiczna alternatywa dla jednorazowych butelek. Czy to ze szkła czy z metalu czy nawet plastiku z recyklingu – służą latami, więc dzięki nim generujemy mniej śmieci. Rozwiązania ekologiczne są obecnie bardzo popularne i mile widziane. Kampania promocyjna z użyciem
kubków i butelek reklamowych świadczy o świadomości przedsiębiorcy i jego trosce o środowisko. W ten sposób łatwiej trafisz do klienta, który podziela te same wartości i idee.