Free cookie consent management tool by TermsFeed
Cena
-
Kolor
Produkty
Producenci
Sortuj wg:
Pokaż:
nowośćNowość
SłuchawkiTWS ładowane solarnie ARONOS
SłuchawkiTWS ładowane solarnie ARONOS

od 55.69 zł netto

nowośćNowość
SłuchawkiTWS ładowane solarnie SONORA
SłuchawkiTWS ładowane solarnie SONORA

od 52.00 zł netto

Wodoodporny głośnik IPX7 RAMAS
Wodoodporny głośnik IPX7 RAMAS

od 102.01 zł netto

Zestaw słuchawkowy DUNFERMLINE
Zestaw słuchawkowy DUNFERMLINE

od 45.50 zł netto

Zestaw słuchawkowy HURRICANE
Zestaw słuchawkowy HURRICANE

od 31.11 zł netto

Zestaw słuchawkowy VIBORG
Zestaw słuchawkowy VIBORG

od 30.00 zł netto

Gadżety reklamowe audio i video – podstawowe wyposażenie stanowiska komputerowego

Słuchawki, głośniki oraz kamerki to jedne z najczęściej używanych przez nas akcesoriów, ponieważ stanowią część stanowiska komputerowego, zarówno w domu, jak i w pracy. W domowych warunkach korzystany częściej z głośnika, w biurze zaś zdecydowanie wygodniejsze są słuchawki, aby nie przeszkadzać innym podczas video-rozmów on-line. Równie istotnym akcesorium co słuchawki, są kamerki internetowe, które służą komunikacji, czy też do zdalnej nauki. Coraz więcej osób pracuje dziś przy komputerze, a nawet z domu, co sprawia, że akcesoria audio i video są dla nich podstawą. Jako gadżety reklamowe z Twoim logo możesz je wykorzystać w wielu kampaniach reklamowych, docierając do szerokiego grona.

Gadżety reklamowe dla melomanów – słuchawki, głośniki, radio odbiorniki z Twoim logo

Słuchawki, głośniki i radio to zdecydowanie akcesoria melomanów! Choć to ostanie w dużym stopniu przeszło do lamusa, dla młodych pokoleń jest fascynującą podróżą w czasie i tym samym interesującym gadżetem vinatage! Wyjątkowym atutem tych akcesoriów stało się łączę Bluetooth, dzięki któremu nie jesteśmy „uwiązani” do komputera czy telefonu kablem. Możemy w wygodny sposób zabrać głośnik na biwak, a słuchawki na rower. Słuchawki czy głośnik wzbogacone o logo Twojej firmy zamieniają się w fantastyczny, podręczny gadżet reklamowy. Ze względu na to, że muzyka to język uniwersalny, każdy może je wykorzystać do promocji swojej działalności, nie tylko branża muzyczna.