Niezależnie od tego czy nazwiemy go przypinką, badgem, znaczkiem czy wpinką, wciąż kojarzy nam się z jednym z częściej wykorzystywanych gadżetów reklamowych -niemalże w każdej branży. Są nierozłącznym elementem wszelkich konferencji, targów, meetingów, jak również, mniejszych bądź większych imprez biznesowych i okolicznościowych. Duże czy małe, z logo czy personalizowane, mają bardzo szerokie zastosowanie marketingowe. Może dlatego, tak często i tak chętnie sięgają po nie, nie tylko firmy, ale także urzędy czy placówki edukacyjne. A my musimy przyznać, że jest w czym wybierać.

Z reklamą na piersi dotrzesz dalej!

Jeszcze do niedawna, znaczki reklamowe dostępne były jedynie w kształcie koła czy kwadratu z mocowaniem na agrafkę. Dziś zaskakują swą różnorodnością w formach, rozmiarach jak i wykończeniu. A ponieważ popyt na ten gadżet nie maleje, to właśnie ich kształty i rodzaje zaczęły dostosowywać się do projektów klientów a nie na odwrót. Obecnie bez trudu można wykonać kolorową wpinkę w kształcie: rombu, owalu, trójkąta, gwiazdy, ale także w dowolnym kształcie, który przedstawi klient na swoim projekcie. Warto zaznaczyć, że przy ich produkcji, coraz częściej sięga się także po materiały biodegradowalne, co doskonale wpisuje się w obecny trend bycia eko i eco friendly. Jednak, największą ciekawostką są obecnie już opatentowane, bezinwazyjne zapięcia bez agrafki – zgodne z wszelkimi normami bezpieczeństwa, które idealnie sprawdzą się nie tylko u najmłodszych użytkowników.

Barwne nadruki, niespotykane wykończenie wpinek

Chyba każdy, kto chociaż raz zmierzył się z problemem przełożenia wizji swojego projektu na faktyczny produkt, zgodzi się, że samo odwzorcowanie kolorów nie zawsze wystarczy. Czasami trzeba bowiem sięgnąć po niestandardowe wykończenie. Niekiedy wystarcza zamiana foli błysk na folię mat, aby zaakcentować daną paletę barw. Ale niekiedy trzeba szukać czegoś więcej. Pomocne mogą być wszelkie nadruki 3D, folie metaliczne, odblaskowe, fluoroscencyjne lub glitter. Zastosowanie w projekcie srebrnych/złotych papierów podkreśli efekt końcowy i nada znaczkowi ekskluzywności. Istnieje także możliwości nadania wpince struktury płótna czy papieru. A aby podkreślić niektóre elementy grafik, wystarczy sięgnąć po lakier wybiórczy UV bądź relief. Możliwości jest naprawdę wiele i chyba właśnie to jest powód niesłabnącej mocy znaczków promocyjnych.

Znaczek, czyli gadżet na każdą kieszeń

Poza niezwykłą uniwersalnością tego produktu oraz szeroką możliwością jego zastosowania, warto pamiętać, że przypinki są jednymi z bardziej ekonomicznych gadżetów służących do promocji i szeroko rozumianych działań marketingowych. Dobrze wykonane, mogą z powodzeniem służyć przez lata, bądź pozostać trwałą pamiątką – a to jest cecha, którą doceni każdy.

Już dziś zachęcamy Państwa do przesyłania zapytania na nasz adres e-mail: office@adforce.pl – nasi doradcy chętnie pomogą w wyborze najlepszego rozwiązania, aby przekuć Twoją wpinkę w promocyjny sukces Twojej firmy.