Free cookie consent management tool by TermsFeed

Upominki i Odzież z Nadrukiem

Upominki Reklamowe

Ponad 7.000 produktów w naszym katalogu internetowym. Na każdym z nich możemy umieścić Twoje logo.

Odzież Promocyjna

T-shirt to najlepszy na świecie nośnik reklamy.
Ale odzież promocyjna to nie tylko koszulki.

Nadruki

Na wszystkich artykułach reklamowych z naszej oferty wykonujemy znakowanie przy wykorzystaniu najnowszych technologii nadruków.

Go Asia!

Planujesz akcję reklamową na szeroką skalę? Szukasz unikalnego upominku? Zorganizujemy produkcję i transport z krajów Dalekiego Wschodu.

Promocje

Produkty sprzedawane aktualnie w specjalnej ofercie cenowej.

Zamów katalog!

Wolisz przeglądać katalogi produktów w formie drukowanej?
My też! Podaj nam dane Twojej Firmy, prześlemy pakiet bezpłatnych katalogów.

 

 

Siła Gadżetu

Upominki reklamowe i odzież z nadrukiem firmowego logo wpływają pozytywnie na postrzeganie marki i mają ogromny wpływ na jej zapamiętanie. Tradycyjne, innowacyjne, zaskakujące, ciekawe, ekskluzywne, abstrakcyjne – wszystkie tak samo cieszą. Siła gadżetu reklamowego tkwi bowiem zarówno w oryginalnej kreacji, jak i w psychologii samego upominku.

86% marketerów uważa, że
upominki reklamowe
są skutecznym nośnikiem reklamy

Jak pokazują badania gadżety reklamowe mają ogromny zasięg dziennego oddziaływania na konsumenta oraz wpływ na zapamiętywanie nazwy firmy bądź logo. Identyfikacja wizualna marki z którą mamy styczność podczas codziennych zajęć i obowiązków lepiej koduje się w świadomości. Spoglądając na ulubiony kubek, używając długopisu czy ratując się obrandowanym parasolem w deszczowe popołudnie.

Zapamiętywanie marki / nazwy firmy / logo

57% Artykuły promocyjne

32% Radio

28% TV

Artykuły promocyjne mają większy zasięg w ciągu jednego dnia niż radio czy telewizja!

88% Artykuły promocyjne

79% Radio

75% Telewizja

68% Prasa

59% Outdoor

zasięg został obliczony w oparciu o możliwość kontaktu z nośnikiem reklamowym w ciągu jednego dnia

*źrodło: DIMA Marktforschung, 2011

To przedmioty, które towarzyszą nam w codziennych potyczkach, funkcjonalne i wartościowe. Jak pokazują poniższe wynik badania większość upominków reklamowych pozostaje w posiadaniu obdarowanego przez więcej niż 2 lata! Przez średnio dwa lata nawet niedrogi gadżet reklamowy może wzmacniać wizerunek marki, wpływać na jej postrzeganie, skutecznie budować świadomość brandu i lojalność Klienta .

Jak długo jesteś w posiadaniu upominku reklamowego?

25% – 1-6 miesięcy

20% – 6-12 miesięcy

18% – 1-2 lata

37% – ponad dwa lata

* żrodło: DIMA Marktforschung, 2011

Gadżety reklamowe są wykorzystywane na wielu płaszczyznach działań promocyjnych. Ciężko wyobrazić sobie targi, konferencję lub spotkanie biznesowe na którym nie otrzymalibyśmy torby, długopisu, teczki lub notesu. Firmowe gifty są ważnym elementem budowania więzi między kupującym, a firmą prowadzącą promocję. Nagrody i upominki odpowiednio dobrane do okazji i grupy docelowej mogą bowiem nie tylko zwiększyć sprzedaż produktu ale powodują również większą rozpoznawalność marki. Wręczanie gadżetów reklamowych jest także idealnym wykończeniem dla akcji promocyjnych realizowanych w trakcie eventów i imprez masowych. Wysiłek włożony w ich organizację wart jest tego, by ludzie na długo zapamiętali po co właściwie w nich uczestniczyli. Praktyczna pamiątka daje nam pewność, że użytkownik zapamięta nie tylko imprezę ale także nazwę firmy i logo.

Wydarzenia, które w szczególności skłaniają do dokonywania zakupu upominków reklamowych to:

Zakup artykułów promocyjnych i upominków

Wprowadzenie nowych produktów lub usług

Kampanie reklamowe

Imprezy firmowe, eventy

Promocje masowe

Insertowanie (wkładki reklamowe)

Działania public relations

Targi

Konferencje