Podkładka pod mysz z ładowarką indukcyjną Pierre Cardin Tapis

Nr produktu: B1205400IP303

od 155,99 zł netto
Dostępna ilość:  916 szt.
Wycena zamówienia
Nakład1-9 szt.10-24 szt.25-49 szt.50-99 szt.100-249 szt.
Cena/szt197,98 zł179,99 zł173,99 zł161,99 zł155,99 zł
Suma bez znakowania 197.98

Opis

Elegancka podkładka pod mysz Pierre Cardin, wykonana z ekologicznej skóry. Podkładka zawiera ładowarkę indukcyjną 10W z wejściem 5V/2A 9V/1,67A i wyjściem 5V/1A 9V/1,1A, podstawkę na telefon komórkowy, podkładkę do pisania z rysikiem, dwie szlufki na długopisy, dodatkowe wyjście USB oraz podświetlaną plakietkę na której umieścimy Twoje logo. Podkładkę można ładować za pomocą kabla USB-C, który znajduje się w zestawie. Podkładka zapakowana w pudełko prezentowe z certyfikatem autentyczności.

Wielkość:35 x 1,2 x 28 cm
Materiał:plastik
Kolor:czarny
Producent:Pierre Cardin

Poznaj techniki nadruków
Poznaj techniki znakowania

Tampodruk

Metoda znakowania w której wzór nanoszony jest na produkt za pomocą miękkiego stempla zwanego tamponem. Stosowany głównie do znakowania gadżetów o niewielkim rozmiarze wykonanych z tworzyw sztucznych, papieru i drewna. Charakteryzuje się dużą precyzją oraz niewielkim kosztem. Czytaj więcej

Sitodruk

Polega na przeciąganiu farby na produkt poprzez sito naciągnięte na ramę. Ma bardzo szeroki zakres zastosowań a w AdForce tą metodą drukujemy głównie odzież, torby i parasole. Pozwala na zadrukowanie dużej powierzchni i jest bardzo trwały. Polecany przy większych nakładach. Czytaj więcej

Grawer laserowy

Polega na wypalaniu wzoru sterowaną komputerowo wiązką lasera. Stosowany głównie na metalu i drewnie. Kolor wygrawerowanego logo jest uzależniony od materiału z jakiego wykonany jest przedmiot. Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania. Czytaj więcej

Termo transfer

Logo drukowane jest na papierze termicznym a następnie przenoszone na artykuł za pomocą gorącej prasy. Za pomocą tej techniki można znakować różne podłoża takie jak bawełna, poliester, nylon. Istnieje możliwość wykonywania precyzyjnie odwzorowanych i wielokolorowych wzorów jednak wyłącznie w grafice wektorowej, bez przejść tonalnych. Czytaj więcej

Druk UV

W tej technologii farby są nanoszone przez drukarkę bezpośrednio na produkt i utwardzane promieniami UV. Druk cyfrowy UV umożliwia wykonywanie wielokolorowych nadruków bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów przygotowalni jak w metodach tradycyjnych. Metoda polecana przy małych nakładach. Czytaj więcej

Haft

Metoda polega na nanoszeniu na tkaninę logo za pomocą sterowanej komputerowo maszyny hafciarskiej. Haft wyróżnia się trwałością, odpornością na ścieranie i odbarwianie oraz dodaje produktom dodatkową wartość postrzeganą. Hafty stosujemy na różnego rodzaju tkaninach i dzianinach odzieżowych takich jak polary, koszulki polo, koszule, bluzy i czapki. Czytaj więcej
Więcej o nadrukach i technikach znakowania w dziale nadruki


Zobacz również



Portfolio - Gadżety reklamowe