Na Europejskich Targach Artykułów Reklamowych w Dusseldorfie mieliśmy okazję przyjrzeć się niejednym cudom (o których będziemy zresztą sukcesywnie pisać na naszym blogu AdForce). Spore wrażenie zrobiły na nas między innymi innowacyjne długopisy reklamowe pokryte antybakteryjną powłoką zwalczającą większość wirusów, bakterii i grzybów, która działa aktywnie tak długo, jak długo działa wkład długopisu. Niesamowite, prawda?

Długopis to jeden z najlepszych nośników reklamy – jest mały, użyteczny, poręczny i tani (a także mile widziany w formie prezentu – jak twierdzą badania, większość osób lubi dostawać coś do pisania). Natomiast ludzie w instytucjach, firmach i szkołach podają go sobie często z rąk do rąk. Nic dziwnego, że może stać się siedliskiem bakterii. Żeby temu zapobiec oraz odpowiedzieć na potrzeby aptek, szpitali, przychodni i laboratoriów firma Lecce Pen stworzyła unikalną serię ładnych długopisów, które są powleczone warstwą chroniącą zdrowie użytkownika. Kolekcja Safe Touch to bodaj jedyny dostępny w Polsce produkt tego typu.

Długopisy reklamowe to funkcjonalne gadżety, które są wciąż na topie, bo przydają się wszędzie, a gubią często. Zabawną ciekawostką jest fakt, że najczęściej przywłaszczanym sobie dobrem z firmy, w której pracujemy, jest właśnie… długopis. Można by pomyśleć, że w kwestii jego użyteczności niewiele da się polepszyć. A jednak wprowadzenie na rynek antybakteryjnego długopisu to przełom. Może w końcu grypa nie będzie się tak łatwo rozprzestrzeniać? Warto zaopatrzyć w nie tylko instytucje, gdzie musi być zachowana najwyższa sterylność, ale także przestrzenie publiczne, jak choćby wszelakie urzędy, czy nawet kafejki. Zasięg więc takiej reklamy może być naprawdę duży.

Jedno jest pewne – nowe technologie powinny docierać do Polski szybciej, a Wrocław jako duże i intensywnie rozwijające się miasto powinno hołdować nowoczesnym rozwiązaniom. Być może już wkrótce antybakteryjna powłoka na przyrządy biurowe, a szczególnie te piśmienne, będzie standardem? Warto wyprzedzać trendy i wdrażać zachodnie rozwiązania, szczególnie, jeśli pomogą one nie rozprzestrzeniać zarazków. Taka prozdrowotna funkcja gadżetu reklamowego może dodatkowo wzmocnić dobre imię Twojej marki.