Reklama nie zna granic i ciągle potrafi zaskakiwać. Często jednak zdarza się, że jest kiepska, zbyt natarczywa, służąca złym celom i zupełnie zbędna. Może zmęczyć i skutecznie zniechęcić do marki, zamiast chociaż podtrzymywać jej dobre imię. Co zrobić, żeby reklama była łatwa w odbiorze i skuteczna?

Należy przekuć ją w coś, co będzie w jakiś sposób przydatne konsumentowi. Coś, co pozostanie z nim na dłużej i będzie spełniało inne funkcje, niż jedynie informujące. Taka reklama da odbiorcy realną korzyść i posłuży czemuś konkretnemu, przy okazji subtelnie kodując w jego świadomości nazwę danej firmy lub wygląd jej logotypu. Produktowy rodzaj marketingu sprawia, że reklama staje się czymś więcej, niż tylko nachalnym przekazem, obiecującym złote góry. I daje niezliczone możliwości.

kondomy reklamowe

To właśnie tych możliwości wciąż poszukuje AdForce. Nie chcemy poprzestać na kubkach, smyczach i pendrive’ach – skrupulatnie poszerzamy naszą ofertę o nowe i oryginalne produkty reklamowe. Marketing może być przygodą, jeśli tylko nie ograniczymy się żadnymi horyzontami. Jeżdżąc na różnego rodzaju targi reklamy produktowej przekonujemy się, że w tej branży warto być otwartym i brać przykład z naszych zachodnich braci.prezerwatywy reklamowe

 

Jednym z niecodziennych przedmiotów, które z łatwością mogą stać się nośnikiem loga Twojej firmy jest…prezerwatywa. Firma o wiele mówiącej nazwie Safe Pocket, którą mieliśmy przyjemność spotkać na tegorocznych Europejskich Targach Artykułów Reklamowych w Dusseldorfie specjalizuje się w tworzeniu swego rodzaju kondomowych kampanii reklamowych. Współpracując z najlepszymi producentami prezerwatyw (takimi choćby jak Durex) oferują firmom niecodzienną formę promocji, która jednocześnie zostaje wzbogacona o pierwiastek społeczny – poszerzanie świadomości i odpowiedzialności seksualnej.

artykuł promocyjny, kondom, AdForce

Uznaliśmy, że takie działanie marketingowe to… przyjemny biznes, dający spore pole do popisu. Prezerwatywa reklamowa może być częścią świetnej kampanii reklamowej, wykorzystującej na przykład imprezy i festiwale czy też współpracę z modnym klubem. Twoja firma może też wesprzeć w ten sposób jakąś fundację zajmującą się propagowaniem i szerzeniem wychowania seksualnego – tak jak w przypadku artykułu ekologicznego prezerwatywa może stać się artykułem, który przysporzy Twojej firmie fanów.

nadruk logo, firma, promocja, marketing

Nie ma wątpliwości, że kondomy mogłyby stać się skutecznym produktem promocyjnym, niosącym przyjemność wielu istnieniom, równocześnie zapobiegając przykrym konsekwencjom niektórych uniesień. Pytanie tylko, czy nasze społeczeństwo jest na to gotowe? Cóż, spoglądając na postulaty wyborcze naszych kandydatów na prezydenta możemy wywnioskować, że trzeba będzie poczekać jeszcze kilka lat. Jeśli, jednak bylibyście Państwo wciąż zainteresowani taką formą reklamy – zapytajcie nas, co możemy w tym celu zrobić. Bo możemy.