Jedni lubią całodzienne leżenie na plaży, inni w wakacje poszerzają horyzonty, wyjeżdżając za granicę, a są też tacy, którzy poszukują przygód, zdobywają coraz wyższe szczyty górskie, a weekendy spędzają pod namiotem lub w domku kempingowym nad jeziorem. Ty możesz się przyczynić do tego, aby wakacje Twoich klientów były wyjątkowe, a jednocześnie opiewały w fantastyczne wspomnienia. Pojedziesz z nimi na te wakacje! W jaki sposób? Przekonajmy się!

 

W ekstremalnych warunkach

Tym razem nasza firma i dystrybutorzy, z którymi współpracujemy, stawiamy na przygodę, wolność, pokonywanie własnych słabości i adrenalinę. Proponujemy kampanię promocyjną, której motywem przewodnim będzie survival, turystyka i „szkoła przetrwania”. Podczas takich wyjazdów niezbędne jest odpowiednie przygotowanie, nie każdy przecież jest w stanie wytrzymać w niskich temperaturach, nie najlepszych warunkach do spania i pokonywać codziennie kilkanaście kilometrów niekiedy w deszczu i po podmokłych terenach. Czy takie wakacje mogą być przyjemne? Otóż tak, coraz więcej osób zamiast ekskluzywnych hoteli wybiera skromne namioty i schroniska, a dzień spędza na wspinaniu się na skałki bądź też organizowaniu podchodów ze znajomymi. Takie wakacje pozwalają na siebie samych spojrzeć z zupełnie innej perspektywy, uczą one zaufania do drugiego człowieka i siebie samego, pokory i wiary we własne możliwości.

 

Niezbędne wyposażenie

Skoro wzrasta zainteresowanie survivalowymi wyjazdami, to Ty możesz teraz to odpowiednio wykorzystać. Specjalistyczne termosy, kubki termiczne i pojemniki na jedzenie od firmy Stanley stanowią propozycję niezbędnego wyposażenia na biwak na rok 2017. Termosy turystyczne mają dwuwarstwowe ścianki, które chronią zawartość przed ochłodzeniem i ogrzaniem. Utrzymują one temperaturę nawet do 15 godzin. Wykonane są z połączenia stali nierdzewnej z tworzywem sztucznym. Dostępne są w wielu kolorach, kształtach i pojemnościach, podobnie jak pudełka na żywność.

 

Na oryginalnym i wysokiej jakości produkcie może znaleźć się logo i nazwa Twojej firmy. Trzeba przyznać, iż jest to doskonała alternatywa dla tradycyjnych gadżetów reklamowych, idealna na sezon wiosenno-letni. Teraz już wiesz, w jaki sposób znajdziesz się na wakacjach ze swoimi klientami. Każdy łyk gorącego napoju w deszczowy dzień będzie im przypominał, że jesteś w stanie zaoferować im coś więcej niż tylko proponowane przez siebie usługi. W taki oto sposób tworzy się więź pomiędzy sprzedawcą, a klientem.

Katalog produktów